اخبار داغ

استاندار زنجان:

۴۳ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان واگذار شده است

۴۳ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان واگذار شده است
استاندار زنجان گفت: ۱۰ درصد از زمین‌های شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان به مساحت ۴۳ هکتار به متقاضیان واگذار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در حاشیه افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان که با حضور معاونان وزیر صمت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای روستاییان، یکی از اقدامات بود که بعضی از واحدهای صنعتی را معین بعضی از روستاها کنیم تا برای روستاییان اشتغال ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اولین اقدام برای این کار، تهیه منظومه روستایی بود، خاطرنشان کرد: سال گذشته منظومه روستایی تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان تهیه شده و مشخص است که در چه زمینه‌ای می‌توانند فعالیت کنند.

,

حقیقی با اشاره به سفر معاونان وزیر صمت به استان زنجان افزود: امروز یکی از برنامه‌ها این بود که 3 قرارداد با وزارت صمت امضا کردیم که این 3 واحد تولیدی موظف‌اند بعضی صنایع را معین روستاها کنند که موضوع اشتغال در روستاها را ایجاد کنیم.

,

وی ادامه داد: قرار است که از وزارت صمت بر اساس منظومه روستایی، حضور پیدا کرده و مشاوره و توجیهات لازم انجام شود تا زمینه ایجاد اشتغال روستایی فراهم شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان گفت: در فاز اول 435 هکتار از زمین‌های این شهرک آماده شده و تا یک هزار هکتار نیز قابلیت توسعه دارد.

,

وی اظهار داشت: حُسن افتتاح شهرک شهید شهریاری در غرب شهرستان زنجان این است که در این منطقه آنچنان توسعه شهرک صنعتی نداشتیم که این نکته خیلی خوبی خیلی است و توازن در توسعه شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود.

,

حقیقی خاطرنشان کرد: حُسن دگیر افتتاح شهرک شهید شهریاری این است که بخش‌ها و زون‌های مختلف واحدهای صنعتی در 8 بخش از محیط زیست مجوز گرفته‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، واحدهای صنعتی در 8 زون مختلف می‌توانند در این شهرک صنعتی، حضور و مشارکت داشته باشند.

,

استاندار زنجان گفت: 10 درصد از زمین‌های شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان به مساحت 43 هکتار به متقاضیان 6 واحد صنعتی واگذار شده که یک واحد امروز کلنگ‌زنی شد.

,

وی اظهار کرد: امیدواریم این شهرک با تامین و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم، قابلیت توسعه بیشتری داشته باشد چرا که آینده بسیار خوبی دارد.

,

حقیقی با اشاره به مطالعات اولیه منطقه ویژه اقتصادی زنجان و صدور دستور تشکیل هیات امنای منطقه ویژه ابراز کرد: امیدواریم با توسعه شهرک‌های صنعتی در کنار منطقه ویژه اقتصادی و همچنین بسترهای خطوط ریل و راه‌آهن (دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین و همچنین با فراهم شدن بستر فرودگاه و جاده بتوانیم منطقه لجستیک شمال‌غرب کشور را در زنجان شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه