اخبار داغ

سفر یک‌روزه معاون وزیر صمت به استان زنجان+ تصاویر

سفر یک‌روزه معاون وزیر صمت به استان زنجان+ تصاویر
علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در قالب برنامه‌ای یک‌روزه به استان زنجان سفر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری (شماره 4)، بازدید از واحدهای تولیدی، کلنگ‌زنی عملیات احداث واحدهای کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان و امضای تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان زنجان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

بازدید از واحدهای تولیدی jti پارس در سلطانیه و راشاکاسپین ایرانیان و سرجین‌بافت در زنجان بخشی از این برنامه‌ها بود.

,

واحد jti پارس، کارخانه تولید سیگارت است که با سرمایه‌گذاری ژاپنی در استان زنجان احداث شده و نیاز کشور را نیز تامین می‌کند.

,

راشاکاسپین ایرانیان نیز واحد بازیافت و تولید کاغذ است که یک طرح توسعه برای تولید محصول جدیدی از کاغذ با ظرفیت اشتغال 1200 نفر را دارد که با افتتاح و تولید آن از سال 1401 از واردات جلوگیری شده و صرفه‌جویی ارزی می‌شود.

,

سرجین‌بافت نیز واحد ریسندگی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است که خط یک آن در شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

,

حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و کلنگ‌زنی عملیات احداث واحدهای کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان نیز بخش دیگری از برنامه‌های سفر معاون وزیر صمت به استان زنجان بود.

,

رسولیان سپس در نشست انعقاد تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی در استانداری زنجان شرکت کرد.

,

11 تفاهمنامه در استان زنجان منعقد شده که 3 مورد به صورت نمادین در این نشست به امضای طرفین رسید.

,

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این نشست با اشاره به تفاهمنامه احیای مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی گفت: این تفاهمنامه در راستای رویکرد اقتصاد مقاومتی وزارت صمت است که طرح آن در 16 استان کشور آغاز شده و تاکنون بیش از 360 واحد اقتصاد مقاومتی، پای کار آمده‌اند.

,

رسولیان افزود: در این طرح به اندازه تعداد واحدهای تولیدی می‌توان روستاها را انتخاب کرد که خود مردم مشارکت کرده و ظرفیت‌ها شناسایی شده و مبتنی بر ظرفیت هر روستا شغل ایجاد می‌شود.

,

وی در ادامه، شهرک صنعتی شهید شهریاری (شماره 4) را افتتاح کرد. این شهرک صنعتی با حضور معاون امور صنایع وزیر صمت، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و خانواده شهید دکتر مجید شهریاری افتتاح شد و در جریان این افتتاح از خانواده دانشمند هسته‌ای، شهید شهریاری تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

,

رسولیان سپس در مراسم کلنگ‌زنی یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهید شهریاری نیز حضور پیدا کرد.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه