اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر اعلام کرد

«کار انقلابی»، بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/رسانه‌ها هوشمندانه مطالبه‌گری کنند

«کار انقلابی»، بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/رسانه‌ها هوشمندانه مطالبه‌گری کنند
حسین جناسمی کار انقلابی را بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: باید در این حوزه به دنبال ابتکارات و خلاقیت و نوآوری برای حمله به دشمن باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین جناسمی عصر امروز در نشست هم اندیشی با اعضای قرارگاه فضای مجازی و بسیج رسانه نوشهر اظهار کرد: فعالیت در بسیج دلی است و در این مسیر دنبال افرادی همانند خودتان باشید که انقلابی و پای کار باشند و امیدتان را از دست ندهید.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌ های فرهنگی گفت: طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب بارها در خصوص اهمیت فضای مجازی شنیده شده و فرمودند: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً مسئول فضای مجازی کشور می‌شدم» و اینکه اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و اینکه ایشان برای فرهنگ و فضای مجازی دغدغه مند هستند ؛ شما اعضای قرارگاه فضای مجازی باید کار خود را در این حوزه مهم بدانید و با انگیزه و پشتکارتان دغدغه های فرهنگی رفع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با اشاره به دهه ولایت گفت: امامت و ولایت فقیه و درک حقانیت غدیر مهم است و اهمیت غدیر بیش از اهمیت عاشورا است زیرا اگر غدیر را در آن زمان خوب درک میکردند قطعا عاشورایی نیز به وجود نمی‌آمد و در این رابطه باید حقانیت غدیر را به جامعه و نسل امروز معرفی کنیم تا دیگر عاشورای تکرار نشود.

جناسمی افزود: امروز با جنگ ترکیبی هوشمند دشمن در فضای مجازی روبرو هستیم که با تمام امکانات و تجهیزات از طریق فضای مجازی، ماهواره ها اساس و اعتقادات دین ما را مورد هدف قرار داده اند و نقطه ای عمل میکند و هر نقطه ای ضعف باشد همانجا عمل میکند و تمام تلاش دشمن تغییر ذائقه ها و ذهنیت ها است.

این مسئول ادامه داد: جای ارزش ها و غیر ارزشها ، هنجارها، بایدها و نباید های دینی ما را با تفکرات غربی عوض می کنند و این برای یک جامعه دینی سمّ است و تمام تلاش دشمن این است که بنیاد خانواده یعنی مادر را از بین ببرد.

وی به اعضای قرارگاه فضای مجازی و بسیج رسانه تاکید کرد : باید یک هیئت اندیشه ورز قوی تشکیل دهید، گردان سایبری باید به سمت محلات و خانه به خانه هدایت شود و کار انقلابی انجام شود ، امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی مردم شده است و باید در این حوزه به دنبال ابتکارات و خلاقیت و نوآوری برای حمله به دشمن باشیم و با شناسایی نیاز امروز جامعه عمل کنید.

جناسمی خاطر نشان کرد: باید مرجع باشید یعنی سایت و گردان شما به عنوان مرجع در منطقه باشد و در این راستا مطالبه گر باشید و روحیه مطالبه‌گری داشته باشید و لازمه ی مطالبه‌گری این است که تولید محتوا بر اساس سن، فکر و ترکیب جمعیتی، ویژگی های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بافت جمعیتی شهر داشته باشید و آموزش به افراد انقلابی را هم در راس کار خود قرار دهید و جمعیت وفاداران به انقلاب اسلامی را شکل دهید و به دنبال نیروهای انقلابی باشید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه