اخبار داغ

امام جمعه ماهنشان:

حفاظت از شورای نگهبان، وظیفه تک‌تک مردم است

حفاظت از شورای نگهبان، وظیفه تک‌تک مردم است
امام جمعه ماهنشان با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی گفت: شورای نگهبان، یکی از نهادهای راهبردی نظام بوده و حفاظت از آن وظیفه تک‌تک مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نمازجمعه ماهنشان اظهار داشت: نشست مجازی سازمان تروریستی منافقین که با شرکت سیاستمداران ضد ایرانی از آمریکا و اروپا، مک‌کارتی رهبر جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا و دیگر سناتورهای جمهوری‌خواه و نخست‌وزیر سابق کانادا و بیش از ۲۰ نفر دیگر از سیاستمداران و مقامات آمریکا، اروپا و کانادا طی روزهای اخیر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی این جلسه را عدم بلوغ سیاسی شرکت‌کنندگان و توهم تاریخی ۴۳ ساله غرب در مقابله با ایران دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه آن جز بی‌اعتمادی ملی به آمریکا و اروپا نیست.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: شرکت در این جلسه، نشان از همدستی و همکاری طولانی غربی‌ها با یکی از تروریستی‌ترین سازمان ضد انسانی جهان دارد.

,

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: این اقدامات نشان می‌دهد که غربی‌ها اساساً و اصلاً قابل اعتماد نیستند و این در حالی است که در نشست وین برای جلب اعتماد ایران، تقلا می‌کنند اما در عرصه‌های دیگر از دشمنان جانی مردم ایران حمایت می‌کنند.

,

وی سخنان نخست‌وزیر سابق کانادا علیه رئیس‌جمهوری منتخب ایران را محکوم کرد و گفت: سخنان وی نشان از روحیه مداخله‌جویانه ایشان دارد و نکته دیگر اینکه این نشست، هشدار و تلنگر به کسانی است که امید به آمریکا و اروپا بسته‌اند.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به شرایط امروز افغانستان که شرایط بحرانی است، اظهار داشت: با اخراج آمریکا از افغانستان، صحنه سیاسی و عرصه عملیاتی افغانستان در دست 3 بازیگر یعنی دولت مرکزی در کابل، طالبان و داعش خواهد بود.

,

وی از دستگاه دیپلماسی خواست تا با توجه به شرایط خاص ایران نسبت به افغانستان، فعالیت ویژه‌ای در این عرصه اعمال کند.

,

خطیب جمعه ماهنشان در ادامه با اشاره به شرایط این روزهای لبنان خاطرنشان کرد: لبنان، سخت‌ترین دوران زیستِ سیاسی و اقتصادی خود را می‌گذراند و گویا پروژه فشار حداکثری اکنون به سراغ مردم لبنان رفته تا آنان را از مسیر مقاومت افتخارآمیزشان، باز دارد ولی پیروزی نزدیک است.

,

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) از تمام مشتاقان اهل بیت(ع) خواست تا با مطالعه در زندگی و سیره  آن امام بزرگوار، معرفت‌افزایی کنند.

,

امام جمعه ماهنشان با اشاره به 26 تیر، سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی با حکم امام راحل گفت: شورای نگهبان، جایگاه بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به همین جهت، یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه‌های دشمن را به خود اختصاص داده است.

,

وی افزود: شورای نگهبان، یکی از نهادهای راهبردی نظام بوده و حفاظت از آن وظیفه تک‌تک مردم است.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به ۲۷ تیر، سالروز تصویب پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل اظهار داشت: این قطعنامه، نماد عقلانیت و تدبیر انقلابی نظام بوده و باید از تحریف دشمن در امان باشد.

,

ماما جمعه ماهنشان بار دیگر خواستار ایجاد مطب خصوصی پزشکان در این شهر و ایجاد داروخانه خصوصی در بیرون از بیمارستان شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه