اخبار داغ

یک اتفاق خوب؛

مردم "سرحدآباد" البرز از شر ترافیک خلاص می‌شوند/ طرح تعریض ۴ میلیاردی یک زیرگذر

مردم "سرحدآباد" البرز از شر ترافیک خلاص می‌شوند/ طرح تعریض ۴ میلیاردی یک زیرگذر
با تعریض زیر گذر سرحدآباد در فردیس ترافیک همیشگی این منطقه برای رفت و آمد اهالی این منطقه مرتفع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طرح تعریض زیرگذر سرحدآباد فردیس که در بهمن ماه سال ۹۹ کلنگ زنی شد، قرار بود طی ۳ ماه به بهره برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
این طرح در موعد مقرر افتتاح نشد و در نهایت تیر ماه ۱۴۰۰ عملیات فعالیت خود را از سر گرفت، سرپرست شهرداری فردیس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ایمنی ریل جز واجبات بود.
,
 
,
امیری افزود: نقشه ها توسط اداره کل راه آهن تهران تهیه شد، تاسیسات و تجهیزاتی که تعارض بودند باید جابجا می شد لذا با پیگیری هایی که لازم از راه آهن تهران صورت گرفت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دستور مسدود شدن خط داده شد، اظهار داشت: این طرح مسیر عبور و مرور اهالی سرحدآباد شمالی و جنوبی بوده و ترافیک آن مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد.
,
 
,
و اما ۴ میلیارد تومان اعتبار برای طرح تعریض زیرگذر سر حدآباد در نظر گرفته شده است و به گفته سرپرست شهرداری فردیس در حداقل زمان ممکن، یعنی دو ماه به اتمام برسد.
,
 
,
با تعریض زیر گذر سرحد آباد ترافیک همیشگی این منطقه و رفت و آمد اهالی سرحد آباد مرتفع خواهد شد و مردم این منطقه به اقدامات مسئولین در راستای رفاه آنها دلگرم می شوند.
,
 
,
شایان ذکر است ترافیک سرحدآباد که در مسیر ملارد، شهریار و تهران قرار دارد همواره توسط پلیس راه کشور در روزهای تعطیلی یاداور می شد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه