اخبار داغ

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت:

پلیس از وقوع حادثه در غرب پایتخت جلوگیری کرد

پلیس از وقوع حادثه در غرب پایتخت جلوگیری کرد
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از جلوگیری حادثه جبران ناپذیر در غرب تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی امشب ۲۵ تیرماه ساعت ۲۳ واحدهای عملیاتی در مناطق تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس به یک مرد که گونی سفید رنگی در دست داشت در محدوده بزرگراه فتح مشکوک شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مقام ارشد پلیسی ادامه داد: واحد گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس پس از متوقف و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند، متهم تعداد ۵۰ قطعه پیچ مربوط به ریل راه آهن آذربایجان را سرقت کرده است.
,
 
,
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با هماهنگی عوامل پلیس راه آهن تهران از یک حادثه بزرگ و جبران ناپذیر جلوگیری و از عبور قطار بر روی ریل نا ایمن را جلوگیری کردند.
,
 
,
جلیل موقوفه‌ای تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری تیم تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن اقدام به تعمیر و بازسازی خط ریل  آذربایجان کردند و قطار با سرعت کم از روی ریل عبور کرد.
,
 
,
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خاتمه گفت: در حال حاضر تیم پلیس و همکاران راه آهن در تلاش هستند تا خط راه آهن آذربایجان را به حالت اولیه برگردانند تا قطارها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه