اخبار داغ

رئیس پلیس راهور کرج:

پیامک‌های جریمه خودرو در صورت مغایرت، اعمال نمی‌شود/ مالکان خودرو برای اعتراض به اجرائیات پلیس کرج مراجعه کنند

پیامک‌های جریمه خودرو در صورت مغایرت، اعمال نمی‌شود/ مالکان خودرو برای اعتراض به اجرائیات پلیس کرج مراجعه کنند
سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور گفت: اگر نوع خودرو، رنگ و ... با جریمه‌ای که صورت گرفته است مغایرت داشته باشد جریمه بری شخص اعمال نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راهور کرج درباره پیامک های جریمه ای که بعضا برای شهروندان ارسال می شود در حالی که آنها در همان ساعت در محل جریمه خودرو حضور نداشته اند توضیحاتی ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ حمدالله رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: برخی از پیامک های جریمه خودرو که برای شهروندان ارسال می شود، ضمیمه آن عبارت در دست بررسی درج خواهد شد، در نتیجه پیامک در مرحله دوم بررسی می شود.
,
 
,
وی افزود: اگر نوع خودرو، رنگ و ... با جریمه ای که صورت گرفته است مغایرت داشته باشد جریمه بری شخص اعمال نمی شود، شهروندان می توانند برای اعتراض به میدان طالقانی کرج، دایره اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند.
,
 
,
سرهنگ رحمتی پور اظهار داشت: مالک خودرو باید از زمانی که پیامک برای وی ارسال می شود ۱۰ روز صبر کند تا پیامک روی سیستم خودرو اعمال شود، در نهایت با مراجعه به اجرائیات پلیس برای پیامک جریمه تشکیل پرونده می شود.
,
 
,
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج در خاتمه خاطرنشان داشت: قاضی دادگستری به اعتراضات را انجام می دهد و در نهایت بعد از بررسی جریمه مد نظر ابطال خواهدشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه