اخبار داغ

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی استان یزد:

پیش بینی افزایش قیمت سیمان را کرده بودیم/ سیمان در یزد گران نشده است

پیش بینی افزایش قیمت سیمان را کرده بودیم/ سیمان در یزد گران نشده است
رئیس سازمان مصالح ساختمانی استان یزد گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در چند مدت اخیر در سطح بازار به وقوع پیوسته بود پیش بینی افزایش قیمت سیمان را کرده بودیم و به مسئولین استان اعلام کرده بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر بحری در گفتگو با یزدرسا، با اعلام اینکه  سیمان در بازار رسمی یزد به هیچ عنوان افزایش قیمت نداشته و در بازار غیر رسمی نیز این گرانی تنها مربوط به دوسه مغازه بوده است که با آنها برخورد و در حال حاضر بازاریزد هیچ مشکلی در زمینه سیمان ندارد اظهار داشت : با توجه به اتفاقاتی که از چند مدت قبل در بازار قابل مشاهده بود پیش بینی لازم مبنی برگرانی قریب الوقوع سیمان را کرده و هشدارهای لازم را به مسئولین استان اعلام کرده بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد:به دنبال اعلام این هشدار، جلساتی در سطح استانداری برگزار وموضوع عرضه سیمان در بین مصالح فروشی های شهر ساماندهی شد که از امروز این روش شروع به اجرا و جلوی گرانی سیمان گرفته شده است، همچنین با توجه به پیش بینی های انجام شده ، سیمان مورد نیاز از خارج استان قبل از شروع نابسامانی ها تامین و در حال حاضر با عرضه آن کمبودی در سطح بازار یزد وجود ندارد.

,

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی  با اشاره به اینکه نرخ هرپاکت سیمان در یزد بین ۳۲هزار و ۲۰۰تومان تا ۳۳هزارتومان می باشد تصریح کرد: این در شرایطی است که بعضا در استانهای همجوار قیمت سیمان حدود 2برابر قیمت یزد عرضه می شود .

,

بحری ادامه داد: علت اصلی گرانی و نابسامانی سیمان، قطع برق می باشد که باعث شده فعالیت کارخانه های تولید سیمان با خلل مواجه شود و همچنین با توجه عدم فعالیت کارخانه های سیمان استانهای همجوار، عرضه با تقاضا برابری نداشته که طبیعتا باعث گرانی سیمان می شود.

,

وی با اشاره به اینکه قطعی برق عامل گرانی دیگر مصالح ساختمانی هم بوده اظهار داشت: قطعی برق ضرر سنگینی به کارخانه های سیمان وارد کرده  که اگر مسئولین به وعده های خود عمل کرده و مشکل قطعی برق به صورت کامل برطرف شود بازار مجددا به روال عادی خود باز میگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه