اخبار داغ

رئیس اداره اطلاع رسانی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:

تشکیل تیم‌های ویژه برای قطع روشنایی های غیر ضروری

تشکیل تیم‌های ویژه برای قطع روشنایی های غیر ضروری
رئیس اداره اطلاع رسانی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: اصنافی که ویترین دارند و از روشنی های زیادی استفاده می کنند اکیپ های مقابله و تذکر و برخورد را داریم که به مراکز تجاری مراجعه می‌کنند اول تذکر و بعد اخطار می دهند که اگر رعایت نکنند برق آنها قطع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: شرکت توزیع برق اصفهان در حوزه مشترکین پرمصرف تجاری و اداری اکیپ هایی  برای مکان هایی که بیشتر از الگوی مصرفی برق مصرف می‌کنند، تشکیل داده است؛ از جمله میوه فروشی ها و لوستر فروشی ها و برای چنین اصنافی که اصطلاح ویترینی به کار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

رئیس اداره اطلاع رسانی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: اصنافی که ویترین دارند و از روشنی های زیادی استفاده می کنند اکیپ های مقابله و تذکر و برخورد را داریم که به مراکز تجاری مراجعه می‌کنند اول تذکر  و بعد اخطار می دهند که اگر رعایت نکنند برق آنها قطع می شود.

,

وی افزود: البته با مجوز دادستانی و قوه قضاییه اصفهان که در دست داریم، برای کلیه مشترکین پر مصرف امکان برخورد و قطع انشعاب برق شان وجود دارد اما اکنون بیشتر در حوزه مشترکین تجاری و اداری وارد شده ایم و در بخش مشترکین خانگی ورود نکردیم.

,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه