اخبار داغ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان:

لرستان دومین استان مهاجر فرست کشور است/ ارائه ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مردم

لرستان دومین استان مهاجر فرست کشور است/ ارائه ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مردم
ویسکرمی با اشاره به اینکه لرستان دومین استان مهاجر فرست کشور است، گفت: در سطح استان حدود ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی ارائه‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حامد ویسکرمی در رویداد «روستای بابرکت» در کوهدشت، اظهار داشت: تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال در کشور ضروری بوده و امروز این مقوله دارای اهمیت بسیاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: لرستان دومین استان بیکار و هم‌چنین مهاجر فرست کشور است، برخی ناچارند برای کسب درآمد از استان مهاجرت کنند که این زیبنده این دیار نیست و بایستی برای رفع آن برنامه داشت و در وهله اول اشتیاق مردم در این راستا مهم است.

,

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، عنوان کرد: امروز هم‌زمان با سراسر کشور جشن شکرانه ۱۰۰ روستای فاقد بیکار گرفته شد که روستای نامجو اولاد قباد یکی از این روستاها است.

,

 وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی بایستی به‌طورجدی در رفع موانع قدم بگذارند، بیان کرد: در سطح استان حدود ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی ارائه‌شده است و تعداد ۸۲ طرح روستایی،۲۵۰ طرح زیرساختی، عملیات ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن ملی و ۵ هزار مسکن محرومین در دست اقدام داریم.

,

ضرورت ورود سرمایه‌گذاران برای رونق تولید

, ضرورت ورود سرمایه‌گذاران برای رونق تولید, ضرورت ورود سرمایه‌گذاران برای رونق تولید,

 حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این مراسم، اظهار داشت: در کوهدشت مسائل سیاسی همه‌چیز را تحت تأثیر خود قرار داده، بایستی برای جوانان اشتغال ایجاد کرد، این برنامه بنیاد برکت در اعطای وام‌های اشتغال‌زایی بسیار مناسب عمل کرده است.

,

وی افزود: کوهدشت مستعد خدمت بوده و دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی می‌باشد که نیازمند توجه ویژه مسئولان است تا از مهاجرت بی‌رویه مردم که عموماً به دلیل بیکاری صورت می‌گیرد، جلوگیری شود.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به رشادت رزمندگان کوهدشتی و هم‌چنین منطقه اولاد قباد در دفاع مقدس، عنوان کرد: زمین‌های حاصلخیز کوهدشت تشنه هستند و از کمبود آب رنج می‌برند، برخی از مردم نیز به دلیل بیکاری شروع به مهاجرت به دیگر نقاط کشور کرده‌اند.

,

وی با اشاره به‌ضرورت ورود سرمایه‌گذاران برای رونق تولید و رفع بیکاری در کوهدشت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای رفع محرومیت کوهدشت دستور داده‌اند و حتی برای برخی مسائل کوهدشت گریه کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه