اخبار داغ

در بازار امروز؛

افت ۵۶ هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار ۴۵ تومان گران‌تر شد/ کاهش ۱۷ دلاری طلای جهانی+ قیمت‌ها

افت ۵۶ هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار ۴۵ تومان گران‌تر شد/ کاهش ۱۷ دلاری طلای جهانی+ قیمت‌ها
قیمت سکه امروز ۵۶ هزار تومان کاهش داشت و در میانهِ کانال ۱۰ میلیون تومان معامله شد، اما نرخ هر دلار آمریکا ۴۵ تومان افزایش یافت؛ هر انس طلا هم در بازارهای جهانی بیش از ۱۷ دلار افت قیمت را ثبت کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه) در بازار تهران نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۵۶ هزار تومان کاهش، ۱۰ میلیون و ۵۴۲ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۴۸ هزار تومان افت، ۱۰ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان معامله شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نیم سکه با ۹ هزار تومان رشد در جریان معاملات روز جاری نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته به ۵ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان و ربع سکه با ۲ هزار تومان افزایش به ۳ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت سکه یک گرمی هم حدود دو میلیون و ۲۵۱ هزار تومان است.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی پس از چند روز افزایش با ۱۷ دلار و ۳۲ سنت کاهش قیمت، به ۱۸۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل با ۳۹۰۰ تومان افت نسبت به روز پنجشنبه گذشته، یک میلیون و ۵۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۵۳۰۰ هزار تومان کاهش، یک میلیون و ۴۰۶ هزار تومان فروخته شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز نسبت آخرین روز کاری هفته گذشته ۴۵ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۷۴۴ تومان به فروش رسید. هر اسکناس یورو هم با ۶۰۱ تومان کاهش ۲۸ هزار و ۸۸۴ تومان قیمت خورد.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه