اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف لرستان:

۱۸۰۰ واحد صنفی در خرم‌آباد پروانه کسب ندارند

۱۸۰۰ واحد صنفی در خرم‌آباد پروانه کسب ندارند
اسبکوه گفت: ۱۸۰۰ واحد صنفی در خرم آباد پروانه کسب ندارند و اخطار برای دریافت پروانه داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر اسبکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: داشتن پروانه کسب برای واحدهای صنفی یک ضرورت است که از سال گذشته در راستای ساماندهی اصناف، صنوف برای دریافت پروانه اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سال گذشته در مرکز استان سه هزار و ۸۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب بود که با اخطارها و بازرسی های صورت گرفته طی یک سال، حدود دو هزار واحد صنفی پروانه کسب دریافت کردند.

,

رئیس اتاق اصناف لرستان عنوان کرد: در حال حاضر هزار و ۸۰۰ واحد صنفی بدون پروانه کسب فعالیت می کنند که اخطار داده شده در صورت بی توجهی به این موضوع پلمب می شوند.

,

وی تصریح کرد: در کل استان بالغ بر ۵۳ هزار واحد صنفی وجود دارد، در مرکز استان از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی سه هزار و ۸۰۰ واحد فاقد پروانه کسب بودند که بیش از ۵۰ درصد این واحدهای صنفی طی یک سال اخیر پروانه کسب دریافت کردند.

,

اسبکوه با اشاره به بازرسی ها در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت قرمز کرونا گفت: ۱۶ اکیپ بر بازار نظارت می کنند و همه واحدهای صنفی موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

,

رئیس اتاق اصناف لرستان خاطرنشان کرد: تعدادی از واحدها به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار دریافت کردند و طی این هفته مجدد بازرسی صورت می گیرد و در صورت عدم توجه به اخطارها، پلمب می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه