اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد؛

پویش‌های مجازی اولویت اصلی سازمان تبلیغات در دهه ولایت/ اهداء جوایز به ۱۱۰ نوزاد متولد شده در دهه ولایت

پویش‌های مجازی اولویت اصلی سازمان تبلیغات در دهه ولایت/ اهداء جوایز به ۱۱۰ نوزاد متولد شده در دهه ولایت
حجت الاسلام عباس عبداللهی گفت: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا همچون سال گذشته اکثر برنامه های سازمان در شرایط مجازی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عباس عبداللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به وظیفه ذاتی این سازمان در احیای معارف دینی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان جهت برپایی هرچه با شکوه تر مراسم دهه ولایت و امامت برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری اکثر برنامه ها در شرایط مجازی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا همچون سال گذشته خبرداد و افزود: ماه ذی الحجه با توجه به مناسبت‌هایی چون، روز عرفه، عیدقربان، عیدغدیر و روز مباهله، یکی از مهم‌ترین و مبارک‌ ترین ایام است که  فعالیت های این سازمان در این دهه با محوریت تبیین مفهوم ولایت و نقش آن در جامعه برای ایجاد همدلی و نشاط انجام خواهد گرفت.

,

عبداللهی از جمله برنامه های مجازی در نظر گرفته شده این دهه را اجرای پویش نصب پرچم امیرالمومنین سردرب خانه ها و مغازه ها ،پویش نذر قربانی جهت اطعام در روز عید غدیر و اجرای پویش من غدیری ام به  منظور انجام بخشی از خدمات کسبه و بازاریان به صورت صلواتی، برشمرد.

,

وی  به راه اندازی کاروان های شادی در قالب گروه های سرود اشاره کرد و افزود: عید غدیر ایام شادی و سرور اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و لازم است تا پیام های الهی و متعالی آن در میان جوانان، کودکان و نونهالان ما نهادینه شود و لذا تدبیری اندیشیده شده تا این کاروان های سرود با حضور در محلات و پارک ها و انجام برنامه های جشن و شادی و سرور معنوی موجبات شادی و توجه آنان  به این رویداد عظیم فراهم کنند.

,

به گفته عبداللهی انجام مراسم ضیافت سادات در مساجد به علت شیوع گسترده کرونا و همچنین اهداءجوایز به 110 نوزاد متولد شده در دهه ولایت و هم نام با نام مولا امیر المونین از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این دهه است.

,

قابل ذکر است در عصر روز عید غدیر مقرر شده است تا کاروان های خودرویی شادی غدیر در سراسر استان گرد هم آیند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه