اخبار داغ

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

مراسم دعای عرفه در استان مرکزی برگزار می‌شود

مراسم دعای عرفه در استان مرکزی برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر برگزاری دعای عرفه در استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در فضایی باز، گفت: طبق آخرین مصوبه جلسه استانی ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی نماز عید قربان و دعای عرفه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و در فضایی باز در استان مرکزی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری برنامه های عید قربان و غدیر گفت: با توجه به آخرین وضعیت استان مرکزی از نظر بیماری کرونا که اکثر شهرستان ها در شرایط نارنجی قرار گرفته و بر طبق موافقت کلی ستاد مقابله با کرونای استان برنامه های عید سعید قربان در سطح استان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: برنامه های عید قربان تا غدیر همچون سنوات گذشته با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا در فضای باز با مشارکت دستگاه های دیگر برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: امسال تا این لحظه ممنوعیت برگزاری مراسمات دعای عرفه و نماز عید را نداریم و ستاد کرونا تا این لحظه مخالفتی نداشته ولی رعایت فاصله اجتماعی یک اصل مهم است.

,

وی بیان کرد: در هفته جاری برنامه های جشن مردمی در مساجد و هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد و دعای عرفه در سراسر استان برگزار خواهد شد و هم استانی های عزیز می توانند از این برنامه ارزشمند بهره کافی ببرند.

,

عباسی خاطر نشان کرد: مسئولین و خادمین هیئت ها و مساجد باید برای برگزاری دعای عرفه که یکی از برنامه های مهم معنوی در این ایام محسوب می شوند تدبیر داشته باشند و خوشبختانه هیئت های مذهبی در این مدت کرونایی نشان داده اند به پروتکل های بهداشتی کاملا مقید هستند و قطعا در برنامه های جاری این مسئله رعایت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه