اخبار داغ

با صدای سام قریبیان؛

کتاب صوتی «دور دنیای فلسفه در ۸ روز» منتشر شد

کتاب صوتی «دور دنیای فلسفه در ۸ روز» منتشر شد
سام قریبیان در اولین تجربه تولید کتاب صوتی «دور دنیای فلسفه در ۸ روز» نوشته دِیو ‌رابینسون و ری‍چ‍ارد آزب‍رن ترجمه شهاب الدین عباسی را خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کتاب صوتی «دور دنیای فلسفه در هشت روز» در اولین تجربه همکاری سماوا با نشر خزه با صدای سام قریبیان منتشر شده‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سام قریبیان در مورد این همکاری گفت: کتاب دور دنیای فلسفه از طرف بچه‌های سماوا به من پیشنهاد شد و بسیار خوشحالم که این کتاب را خواندم.
وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه اسامی فیلسوفان هندی ژاپنی غربی و … دارای تلفظ خاص و سخت است برای کسانی که این کتاب را گوش می‌دهند مفید خواهد بود تا تلفظ های صحیح و درست را بیاموزند.
این هنرمند در باره تجربه گویندگی کتاب صوتی گفت: با توجه به شرایط زندگی امروز و تمایل نسل جدید به کتاب دیجیتال و صوتی از یک سو و استفاده آسان از این کتاب‌ها در شرایط رانندگی و استراحت و ورزش و صرفه‌جویی در وقت از سوی دیگر، تولید کتاب صوتی در همه دنیا، اهمیت روزافزونی پیدا کرده‌است و امیدوارم در ایران نیز تولید و استفاده از کتاب‌های صوتی خوب و با کیفیت روز به روز افزایش یابد.

,
,
,

کتاب «دور دنیای فلسفه در هشت روز» که سال گذشته توسط انتشارات خزه چاپ شد، با عنوان فرعی «سفری به چند هزار سال تاریخ اندیشه در غرب و شرق» تاریخ فلسفه را به دو جغرافیای شرق و غرب جهان تقسیم می‌کند. این‌کتاب، شامل ترجمه‌ دو کتاب مجزا از مجموعه‌ای است که انتشارات آیکن به چاپ رسانده است: «تاریخ فلسفه‌ غرب» نوشته‌ دیو رابینسون و «تاریخ فلسفه شرق» اثر ریچارد آزبرن. بخش تاریخ فلسفه غرب، از تعریف فلسفه و تشریح فلسفه‌ورزی نزد یونانیان و مصریان باستان آغاز می‌شود و با تبیین اندیشه‌های ساختارگرایان و پست‌مدرنیست‌ها به پایان می‌رسد. در بخش تاریخ فلسفه شرق هم ابتدا با تعریف این‌نوع فلسفه و ویژگی‌های ‌اصلی‌اش آغاز می‌شود که پس از گشت‌وگذاری تاریخی در مکاتب و آیین‌های فکری هندیان، چینی‌ها و ژاپنی‌ها، سرانجام به زمان معاصر و تشریح مائوئیسم مارکسیستی می‌رسد.
این کتاب صوتی در کتابخوان سوره مهر و فیدیبو در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه