اخبار داغ

سخنگوی منتخبین ششمین دوره شورای شهر مشهد:

شاخص‌های شهردار آینده مشهد تا پایان هفته مشخص می‌شود/ عجله‌ای در انتخاب شهردار نداریم

شاخص‌های شهردار آینده مشهد تا پایان هفته مشخص می‌شود/ عجله‌ای در انتخاب شهردار نداریم
موحدیان گفت: کارگروهی جهت تدوین شاخص‌های شهردار تشکیل شده است که تا پایان این هفته شاخص‌ها تبیین و آماده می‌شود اما در انتخاب شهردار عجله‌ای نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن موحدیان پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خبری منتخبین ششمین دوره شورای شهر مشهد که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد اظهار کرد: ما در ششمین دوره شورای شهر مشهد امانت‌دار رأی مردم هستیم و از آن صیانت می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه رأی مردم به ما به معنی تغییر و تحول در نظام شهری است، افزود: در ششمین دوره شورای شهر از افراد انقلابی پاک دست و مردمی استفاده خواهیم کرد همچنین از تمام ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی غافل نخواهیم شد.

,

سخنگوی منتخبین ششمین دوره شورای شهر مشهد تصریح کرد: ما در دوره ششم به دنبال تقابل نیستیم و می‌خواهیم به سمت مدیریت یکپارچه شهری حرکت کنیم که موانع قانونی دارد که این موانع باید از سر راه برداشته شود و علاوه بر آن به دنبال این هستیم که از ظرفیت دولت در تأمین نیازهای شهر مشهد به خوبی استفاده کنیم.

,

موحدیان با بیان اینکه شورای ششم مشهد فارغ از جناح بندی سیاسی، به مردم خدمت خواهد کرد، افزود: تاکنون برای متمرکز سازی فعالیت‌های شورای ششم دبیرخانه‌ای ایجاد کرده‌ایم تا تدوین برنامه‌های پیش روی شورا را انجام دهد همچنین کارگروه شناسایی نخبگان تشکیل می‌شود تا بتوانیم ظرفیت‌های خوبی که در شهرداری هستند استفاده کنیم اما این بدان معنی نیست که می‌خواهیم در کارهای شهردار آینده دخالت کنیم.

,

وی ادامه داد: از سایر نامزدهایی که در انتخابات شرکت کردند و رأی نیاوردند در کمسیون‌های تخصصی شورای شهر استفاده می‌کنیم همچنین کارگروهی جهت تدوین شاخص‌های شهردار تشکیل شده است و تا پایان این هفته شاخص‌ها تبیین و آماده می‌شود اما در انتخاب شهردار عجله‌ای نداریم.

,

سخنگوی منتخبین ششمین دوره شورای شهر مشهد خاطر نشان شد: کارگروه رسانه‌ای تشکیل می‌شود که در آن از اصحاب رسانه برای دریافت مشکلات شهری و بازخورد فعالیت‌هایمان استفاده خواهیم کرد.

,

موحدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر اعضای کمیسیون‌های ششمین دوره شورای شهر مشهد مشخص است، تأکید کرد: قرار نیست پروژه‌های نیمه‌تمام رها کنیم و حتماً پروژه‌های عمرانی را دنبال خواهیم کرد و توسعه شهر نیز در دستور کار ما خواهد بود.

,

وی یادآور شد: بحث فرهنگ قطعاً اولویت ماست و اگر مردم می‌خواستند به پل و راه رأی بدهند به ما رأی نمی‌دادند اما باید توجه داشته باشیم که اقدامات فرهنگی دیر بازده است و لازم است در خصوص آن‌ها کارهای مداومی انجام شود.

,

سخنگوی منتخبین ششمین دوره شورای شهر مشهد ضمن اعلام دارایی‌های خود در مقابل اصحاب رسانه عنوان کرد: تمام‌کارهایی که در شهرداری و شورای شهر انجام می‌شود از طریق سامانه تماماً شفاف خواهد بود و در اختیار اصحاب رسانه و مردم قرار خواهد گرفت.

,

موحدیان با اشاره به اینکه اولویت ما استفاده از شهردار بومی است گفت: تدوین شاخص‌ها برای انتخاب شهردار در حال نهایی شدن و اولویت اصلی ما انتخاب شهردار بومی است، گزینش مدیر غیربومی توهین به مردم مشهد است زیرا فرصتی برای شناساندن شهر به شهردار غیربومی نداریم از این رو به دنبال انتخاب شهردار بومی، متخصص و متعهد هستیم اما تمایلی به رسانه‌ای شدن موضوع نداریم تا تداخلی در روند کار شهردار و شورای شهر پنجم ایجاد نشود.

,

وی در پایان تأکید کرد: مردم از ما انتظار اقدامات جهادی دارند و حداقل پس از یک ماه از شروع فعالیتمان مردم انتظار دارند این فعالیت‌های جهادی در شهر نمو پیدا کند همچنین شوراهای محله درخصوص اولویت پروژه‌های محله محور تصمیم می‌گیرند و در قسمت پروژه‌های کلان قطعی با نخبگان مشورت خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه