اخبار داغ

در دیدار نماینده ولی فقیه با اعضای شورای ائتلاف و وحدت استان سمنان مطرح شد؛

سربازان انقلاب به دنبال سهم‌خواهی نخواهند بود/ رسانه ها اخبار کذب را نشر ندهند

سربازان انقلاب به دنبال سهم‌خواهی نخواهند بود/ رسانه ها اخبار کذب را نشر ندهند
حجت اسلام حسنعلی قدرتی رئیس شورای وحدت استان سمنان در ادامه این دیدار گفت: ما سربازان این انقلاب هستیم و هیچ سهم خواهی نسبت به کار هایمان نداریم وهر وقت نیاز باشد در این جبهه فعالیت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ پیش از ظهر روز امروز آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه  در استان سمنان با  اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت استان سمنان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دولت آینده نیاز به حمایت مردمی دارد

, دولت آینده نیاز به حمایت مردمی دارد, دولت آینده نیاز به حمایت مردمی دارد,

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه استان سمنان در این جلسه  ضمن تشکر از تمامی تلاش های مردمی در انتخابات گذشته گفت: با همت گروه های مردمی در انتخابات گذشته مشخص شد که ما می توانیم را می توان در عمل اثبات کرد.

,

شاهچراغی صداقت در گفتار و کردار رئیس جمهور منتخب را  از صفات برجسته وی  دانست و عنوان کرد: آیت الله رئیسی نیز باورد دارد که ما می توانیم وما نیز باور داریم که رئیس جمهور منتخب می تواند مشکلات مردم را حل کند.

,

نماینده ولی فقیه استان سمنان  با اشاره به حمایت های مردمی در انتخابات تصریح کرد: اگر حمایت مردمی نباشد اقدام خوبی صورت نمی گیرد و نیاز است که مردم به حمایت های خود ادامه دهند.

,

شاهچراغی در خصوص شایعه پراکنی های اخیر در فضای مجازی در مورد رئیس پیشین مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان عنوان کرد: وی فردی خدوم و انقلابی است ودر این شایعه  مظلوم واقع شده و تخریب  وی کار درستی نبوده است و  دستگاه های امنیتی وقضایی هم پیگیر این ماجرا هستند اما بنده از ایشان درخواست دارم از شکایت خود بگذرد.

,

نماینده ولی فقیه استان سمنان تلاش برای انتشار اخبار درست در فضای مجازی را از وظایف رسانه ها دانست و اظهار کرد:  مومن احترامش واجب وحرمت مومن بسیار مهم وگمان بد زدن به وی حرام است، انتظار می رود رسانه ها اخبار کذب را نشر ندهند.

,

نیروی های انقلابی با تمام توان پای کار ایستاده اند

, نیروی های انقلابی با تمام توان پای کار ایستاده اند, نیروی های انقلابی با تمام توان پای کار ایستاده اند,

 مرتضی عمو زاده مسئول ستاد مردمی رئیس جمهور منتخب در استان سمنان در این دیدار گفت: در انتخابات 28 خرداد 1400 با پای کار آمدن همه جوانان استان وبا تلاش های شبانه روزی این اتفاق خوب برای کشور رقم خورد.

,

عموزاده با اشاره به اینکه بعد از 42 سال فشار های استکبار جهانی بار دیگر مردم حماسه آفرینی کردند،عنوان کرد: 42 سال استکبار جهانی تلاش بر نابودی جمهوری اسلامی ایران  تلاش کرد و امروز نیز تمام تلاش خود را برای تخریب نیرو های انقلابی انجام داده  که  مردم را از حاکمیت جدا کند و البته با حضور پرشور مردم موفق نشده است.

,

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در خصوص نفوذ  مسئولین نا کار آمد در دولت جدید تشریح کرد: افرادی در تلاش هستند تا  مسئولین نا کار آمد گذشته را خوب جلوه دهند و در دولت جدید جای دهند و از این طریق به این دولت انقلابی آسیب وارد کنند.

,

وی با اشاره به پای کاربودن در میدان انقلاب و اسلام ،تصریح کرد: ما به عنوان نیرو های انقلابی تمام تلاشمان را کرده  ونه جار می زنیم که دنبال سهم خواهی هستیم ونه جا می زنیم که اگر کسی از ما کمک بخواهد اورا کمک نخواهیم کرد، قطعا اگر کسی از ما کمک بخواهد در حد توان خود او را یاری خواهیم کرد.

,

سربازان انقلاب به دنبال سهم خواهی نیستند

, سربازان انقلاب به دنبال سهم خواهی نیستند, سربازان انقلاب به دنبال سهم خواهی نیستند,

حجت الاسلام حسنعلی قدرتی رئیس شورای وحدت استان سمنان نیز در ادامه این دیدار گفت: ما سربازان این انقلاب هستیم وهیچ سهم خواهی نسبت به کار هایمان نداریم وهر وقت نیاز باشد در این جبهه فعالیت خواهیم کرد.

,

قدرتی با اشاره به برگزاری انتخابات وحدت گونه مردمی استان سمنان بیان کرد: انتخابات 1400 با وحدت کامل همه جبهه ها در استان وحضور حداکثری مردم برگزار شد و تمامی اقدامات ستاد های انتخاباتی آیت الله رئیسی به صورت مردمی صورت گرفته است.

,

رئیس شورای وحدت استان سمنان با اشاره به رعایت اخلاق در انتخاب گذشته عنوان کرد: خوشبختانه انتخابات گذشته با حمایت بسیار عالی مردم صورت گرفت که ما باید قدر این همه وحدت وهمراهی را بدانیم.

,

وی با بیان اینکه در آستانه دهه ولایت هستیم اظهار داشت: ما در حرف هایمان شعار بصیرت داده  ولی در عمل بصیرت نداریم و باید مراقبت کنیم با کار ها وحرف هایمان غدیری دوباره ایجاد نشود.

,

قدرتی در خصوص وحدت شکنی افرادی در استان تصریح کرد: گاها افرادی به دنبال تفرقه افکنی در بین نیرو های انقلابی هستند و ما نباید بگذاریم این اقدامات بروحدت نیروهای انقلابی خدشه وارد کند.

,

رئیس پیشین مرکز خدمات حوزه علمیه  با اشاره به شایعاتی در خصوص برکناری خود تشریح کرد: بنده از مدت ها پیش بنا به استعفا داشتم و استعفا خود را نیز تقدیم  کرده بودم،  اما شیطنت برخی رسانه ها مبنی بر،برکناری خبری کذب و نمونه بارز بی اخلاقی است.

,

قدرتی با بیان اینکه صدردصد این اخبار نشر اکاذیب بوده است ،تصریح کرد: با پخش این اخبار جعلی آبروی مومنی به بازی گرفته شده است و از افتخارات بنده این است که خانواده شهید بوده  وجانباز دفاع مقدس هستم وتا آخرین نفس پای انقلاب ایستاده  وبا این سخن ها از میدان خارج نخواهم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه