اخبار داغ

شنیدن روایت علی محمد مودب از «عاشقانه های پسر نوح»

شنیدن روایت علی محمد مودب از «عاشقانه های پسر نوح»
آلبوم موسیقی «عاشقانه‌های پسر نوح» با اشعار و خوانش ادبی علی محمدمودب از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری به زودی منتشر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوازندگی ویولن این آلبوم را علیرضا دریایی، امین عطایی و حسین پارسافر را عهده دار بوده‌اند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجموعه شعر «عاشقانه‌های پسر نوح» اثر علی‌محمد مودب است. وی که در طی این سال‌ها مسئولیت موسسه شهرستان ادب را برعهده داشته، در این مجموعه برخی از دلمشغولی‌های خود را در ارتباط با جهان و اتفاقات پیرامونش در قالب شعر بیان کرده است.

,

دل‌مشغولی‌های که برخی ریشه در محرومیت‌ها و بعضی معضلات اجتماعی در داخل محدوده مرزهای جغرافیایی کشورمان دارد و برخی دیگر به واسطه اتفاقات ناگواری چون ظلم و تبعیض در سراسر دنیا برای شاعر پدیده آمده است و مودب که خود زاده تربت جام یکی از شهرهای محروم کشومان است، با درک این محرومیت‌ها و تبعیض‌ها با زبان زیبای شعر به نقد آن‌ها پرداخته است.

,

اغلب سروده‌های کتاب کوتاه و در عین حال صمیمی و اثرگذار هستند و به نظر می‌رسد همین صمیمت موجود در تک تک اشعار موجود در کتاب باعث دلپذیرتر شدن آن برای مخاطبان شده است.

,

«عاشقانه‌های پسر نوح» یکی از برگزیدگان جایزه قیصر امین‌پور که توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده و تاکنون دوبار تجدید چاپ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه