اخبار داغ

تشکیل شورای کودک و نوجوان در معاونت سیما

تشکیل شورای کودک و نوجوان در معاونت سیما
معاون سیما پس از بازدید از بخش های مختلف شبکه کودک در جمع مدیران این شبکه از ضرورت تشکیل شورای کودک و نوجوان در معاونت سیما خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید شاه آبادی معاون سیما پس از بازدید از بخش های مختلف شبکه کودک در جمع مدیران این شبکه گفت: عزم جدی و توجه ویژه به حوزه کودک طی سال های اخیر در فضای رسانه ملی صورت گرفته است و ریاست محترم سازمان صداوسیما هم عنایت خاصی به این بخش داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

شاه آبادی نگاه بلندمدت به تولیدات رسانه ای برای این قشر را ضروری دانست و گفت زیرساخت محتوایی لازم فراهم شده است.

, .,

معاون سیما با تاکید بر اینکه خوشبختانه در حوزه برنامه سازی کودک، مراقبت های ویژه و تخصصی صورت می گیرد بیان کرد: با توجه به تولیدات شبکه پویا و نهال، تولیدات ما به استانداردهای تربیت اسلامی نزدیک است و آن چه تولید می شود و یا از طریق تامین بدست می آید، مراقبت ها و صیانت های حاصل از ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی را دارد.

, .,

وی عنوان کرد: برای این کار لازم است مراکز مرتبط با حوزه کودک و نوجوان همراه و همگام شوند که برای این منظور وجود شورای کودک و نوجوان در معاونت سیما ضروری است و مدیران شبکه های کودک و امید و رئیس مرکز پویانمایی صبا باید کارهای مشترک منجر به هم افزایی را در دستور کار قرار دهند.

, .,

شاه آبادی تأکید کرد: با استفاده مناسب و اصولی از شخصیت های خلق شده، می توان برای انتقال مفاهیم، پیام ها و برند سازی شخصیت های محبوب ایرانی اسلامی بهره برد.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه