اخبار داغ

فرماندار آمل:

محور هراز به روی مسافران بسته می‌شود/اجرای منع ورود پلاک‌های غیربومی از امروز

محور هراز به روی مسافران بسته می‌شود/اجرای منع ورود پلاک‌های غیربومی از امروز
علیرضا شریعت گفت:با توجه به افزایش روز افزون تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان مازندران، از امروز جاده هراز بصورت مطلق بروی مسافران غیربومی بسته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شریعت در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: با توجه به افزایش روز افزون تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان مازندران، از امروز جاده هراز بصورت مطلق بروی مسافران غیربومی بسته خواهد شد.

وی با بیان اجرای این محدودیت عنوان کرد: این محدودیت ورود در حد اعمال جریمه نخواهد بود و مسافران غیربومی توسط عوامل پلیس راه در ورودی شهرستان آمل از لاریجان به شهر مبدا باز گردانده خواهند شد.

فرماندار آمل تصریح کرد: آمارهای بستری و بیماری های سرپایی آمل تقریباً دو برابر شهرهای مشابه استان است و اولین شهری بودیم که در پیک پنجم در استان به رنگ قرمز کرونایی درآمد.

شریعت با تاکید اینکه اگر نتوانیم از این وضعیت عبور کنیم مجبوریم وضعیت دیگری در شهرستان اجرا شود، خاطرنشان کرد: در دوره های قبل بیش از ۵۶۰ بیمار در پنج بیمارستان امل بستری شدند و امادگی لازم برای شرایط بحرانی داریم، اما در مدیریت بحرانی مانند شرایط بیمارستانی نیست، به همین خاطر تلاش می کنیم به ان وضعیت نرسیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه