اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز:

کرونا سایه بیکاری را بر سر ۲۶ هزار کارگر در البرز انداخت/ بخش خدمات با آسیب ۵۲ درصدی، بیشترین خسارت را از کووید ۱۹دید

کرونا سایه بیکاری را بر سر ۲۶ هزار کارگر در البرز انداخت/ بخش خدمات با آسیب ۵۲ درصدی، بیشترین خسارت را از کووید ۱۹دید
حسین فلاح نژاد گفت: متاسفانه در استان البرز ۵۲ درصد آسیب کرونا به بخش خدمات و ۴۷.۵ درصد به بخش صنعت وارد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز درباره تاثیر کرونا بر اشتغال کارگران در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بر اثر شیوع کووید ۱۹ از سه دسته صنعت، کشاورزی و خدمات، حوزه خدمات بیشترین آسیب و خسارت را دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حسین فلاح نژاد با اشاره به اینکه ۲۶ هزار و ۹۵۴ نفر در سامانه کارا ثبت نام کرده و اعلام کردند که به دلیل پاندمی کووید ۱۹ بیکار شده اند، افزود: بر اساس خود اظهاری افراد، ۱۴ هزار و ۳۰۲ نفر بیمه بیکاری دریافت کردند.
,
 
,
وی اظهار داشت: به افراد مذکور ۳ ماه بیمه بیکاری ناشی از کرونا پرداخت شد، اظهار داشت: در مجموع از ۲۶ هزار و ۹۵۴ تفری که در سامانه کارا ویژه استان البرز ثبت نام کرده بودند، نیم درصد بیکاری و تعدیل نیرو به حوزه کشاورزی اختصاص داشت.
,
 
,
فلاح نژاد تصریح کرد: ۵۲ درصد آسیب کرونا به بخش خدمات و ۴۷.۵ درصد هم به بخش صنعت وارد شد،  البته تمام افرادی که بیکار شده اند به ما مراجعه نکرده اند و تحلیل ما صرفا بر اساس آمار ثبت نامی در سامانه کارا است.
,
 
,
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: در حال حاضر ۱۲ هزار نفر که در شرایط عادی از کار بیکار شده و مشمول بیمه بیکاری شده اند، از اداره کار بیمه بیکاری دریافت می کنند.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه