اخبار داغ

مسئول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان:

۱۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در لرستان راه‌اندازی می‌شود

۱۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در لرستان راه‌اندازی می‌شود
امیری گفت: ۱۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا توسط سپاه در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در این مرحله از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قرار شد که همه ظرفیت نیروهای مسلح از جمله تجهیزات، فضای مورد نیاز و نیروی انسانی تخصصی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد تا روند واکسیناسیون کرونا در استان تسریع یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا پزشکان، پزشک یاران و پرستاران سپاه برای واکسیناسیون همکاری لازم را خواهند داشت البته نیازها از طرف دانشگاه علوم پزشکی مطرح می شود و ما نیز همه تلاش را برای رفع کمبود ها انجام خواهیم داد.

,

مسئول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح لرستان با اشاره به راه اندازی ۱۶ مرکز تجمیعی در استان برای واکسیناسیون کرونا، تصریح کرد: فضاهای مد نظر به زودی تجهیز و طی روزهای آینده فعالیت این مراکز با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون و همچنین سرعت بخشیدن به تزریق واکسن کرونا انجام می شود.

,

سرهنگ امیری عنوان کرد: سپاه خرم آباد شش مرکز تجمیعی با همه امکانات و نیروی انسانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهد، علاوه بر این در همه شهرستان های استان نیز یک مرکز تجمیعی راه اندازی می شود که در مجموع ۱۶ مرکز توسط سپاه راه اندازی خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین درمانگاه های سپاه جهت پیشبرد اهداف و برنامه های طرح حاج قاسم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند تا در این راستا خدمات مورد نیاز ارائه شود.

,

مسئول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح لرستان با اشاره به ظرفیت های درمانی ناجا و ارتش، گفت: ناجا اعلام آمادگی کرده که در صورت نیاز درمانگاه های آنها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای تسریع در روند واکسیناسیون قرار گیرد، همچنین بیمارستان ۵۲۵ ارتش نیز جهت کمک و همکاری در این زمینه آمادگی خود را اعلام کرده که امیدواریم با استفاده از این ظرفیت ها بتوانیم خدمات گسترده ای ارائه دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه