اخبار داغ

سرپرست کمیته امداد فریدونکنار خبر داد؛

اهدای ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان فریدونکناری

اهدای ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان فریدونکناری
"میثم سیدی" از اهدای ۱۵سری جهیزیه به نوعروسان فریدونکناری خبر داد و گفت: هفت مرکز نیکوکاری آمادگی ذبح رایگان دام‌های قربانی در روز عید قربان را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام میثم سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: با کمک خیران ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها ۱۵ میلیون تومان شامل پنج قلم کالای تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی بود که با همکاری خیران برای نوعروسان تحت حمایت تهیه شده است.

سرپرست کمیته امداد فریدونکنار با تقدیر از همراهی خیران با کمیته امداد، تصریح کرد: دو هزار و ۳۰ نفر در فریدونکنار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

سیدی از اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی در فریدونکنار خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در سطح مساجد، شورای زکات روستاها، مراکز نیکوکاری و اداره کمیته امداد امام(ره) شهرستان‌‌‌‌‌‌ فریدونکنار اجرا می‌شود.

وی یادآورشد: در این طرح که با هدف تامین گوشت گرم برای خانواده‌های نیازمند درحال اجرا است، موسسات خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین نیک‌اندیش فریدونکنار در آن مشارکت دارند.

سرپرست کمیته امداد فریدونکنار ادامه داد: خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره کارت ۷۵۱۷-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به نام کمیته امداد شهرستان فریدونکنار نزد بانک ملی و یا به مراکز نیکوکاری، شورای زکات روستاها، هیات امنا مساجد شهرستان اهدا کنند.

سیدی تاکید کرد: مراکز نیکوکاری مسجد امام سجاد(ع)، مسجد حضرت ولی عصر(عج)، مسجد امام حسین(ع)، امامزاده قاسم(ع) کاردگرمحله، مرکز احسان از باران، حوزه علمیه حضرت آمنه(س) و مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) کاردگرمحله آمادگی دارند تا دام زنده را در صبح  روز عید قربان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشی و با نظارت اداره دامپزشکی شهرستان به‌صورت رایگان ذبح کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه