اخبار داغ

در پی بارندگی‌های اخیر؛

فیبر نوری گوهران بشاگرد از زمین خارج شد

فیبر نوری گوهران بشاگرد از زمین خارج شد
در حالی که فقط چندین ماه از نصب و راه‌اندازی و قرار گرفتن فیبر نوری گوهران بشاگرد در زیر زمین نمی گذرد؛ اما با بارندگی‌ها اخیر سبب خارج شدن آن از زیر زمین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شهرستان بشاگرد هرمزگان در منطقه ای کوهستانی قرار دارد و تابستان ها در حالی که اهالی اکثر مناطق هرمزگان با گرما و شرجی دست و پنجه نرم می کنند؛ مردم این شهرستان با بارش های پی در پی و سیل آسا رو به رو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

از هفته گذشته تاکنون با ورود موجی از بارندگی ها به کشور در مناطقی از هرمزگان از جمله بشاگرد باران های سیل آسا وجود داشته است که در این شهرستان به دلیل ضعف های زیر ساختی در هنگام بارندگی علاوه بر مسدود شدن راه های روستایی برق و تلفن نیز قطع می شود که در این باره همت والای مسئولان را می طلبد که پروژه و طرح هایی که در این مناطق اجرا می شود اصولی و با بنیه قوی باشد.

,

بارندگی روزهای گذشته باعث خارج شدن فیبر نوری از زیر زمین بشاگرد شده است در حالی که فقط چندین ماه از نصب و راه اندازی و قرار گرفتن این فیبر نوری در زیر زمین نمی گذرد اما با بارندگی ها اخیر سبب خارج شدن آن از زیر زمین شده است.

,

یکی از شهروندان بشاگردی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به خارج شدن فیبر نوری گوهران این شهرستان در بارندگی های اخیر گفت: این فیبر چند ماه پیش توسط پیمانکار به صورت غیر اصولی و غیر استاندارد با حفر بریدگی‌های کوچک در مسیر جاده و رودخانه‌ها کشیده شده است.

,

این شهروند عنوان کرد: بعد از اینکه فیبرها کار گذاشته شدن، کانال حفر شده برای پوشاندن فیبر رو با خاک پر کردن، نه با آسفالت، که این باعث شده کابل فیبرها با یک بارندگی کوچک از خاک در بیاد و در مسیر جاده و رودخانه‌ها رها شود.

,

وی تصریح کرد: مردم با مشاهده این وضعیت اعتراضشان را نسبت به حفر فیبرها به گوش مسئولان رساندند ولی مسئولین امر چشم و گوششان را بستند و توجهی نکردند.

,

این شهروند بشاگردی خاطر نشان کرد: حفر این بریدگی‌ها و عدم پوشش با آسفالت در مسیر جاده باعث تصادف موتورسیکلت ها شده و خسارت های جبران ناپذیری را به مردم بشاگرد وارد می کند.

,

علی ای حال انتظار می رود مسئولان همان گونه که برای اجرای پروژه ها برای رفاه حال مردم پیگیر هستند در حفظ و نگهداری و پایان کار درست و اصولی نیز نظارت داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه