اخبار داغ

دستور قالیباف به ۳ کمیسیون‌ مجلس برای پیگیری اجرای مصوبات رفع مشکل آب خوزستان

دستور قالیباف به ۳ کمیسیون‌ مجلس برای پیگیری اجرای مصوبات رفع مشکل آب خوزستان
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) به کمیسیون‌های عمران، انرژی و برنامه و بودجه دستور داد اجرای مصوبات مربوط به رفع مشکل آب خوزستان را پیگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 28 تیر) مجلس شورای اسلامی و در جریان طرح سؤال محفوظی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون پخش سریال‌های شبکه خانگی اظهار داشت: نکته‌ای که آقای محفوظی در رابطه با مسائل فرهنگی و آسیب‌هایی که پخش سریال‌های خانوادگی در شبکه خانگی همراه دارد موضوع به حق و به جایی است، هر چند در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تلاش‌هایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط کنونی حوزه مسئولیت تغییر کرده است، آقای محفوظی به من گفتند که نمی‌خواهند سؤال‌شان به رأی گذاشته شود و فقط مهم بود که این موضوع مطرح شود و مورد توجه قرار گیرد.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان‌شاءالله صداوسیما در آینده به این موضوع به‌طور جدی توجه داشته باشد، از حضور دکتر صالحی نیز تشکر می‌کنیم.

,

قالیباف با اشاره به تذکری که محفوظی در رابطه با وضعیت آب استان خوزستان دارد، یادآور شد: درباره این موضوع روز گذشته در هیات دولت مصوبات خوبی نیز وضع شد، ان‌شاءالله نمایندگان خوزستان و کمیسیون‌های عمران، انرژی و برنامه، بودجه و محاسبات تلاش کنند که به‌سرعت این مصوبات اجرا شود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه