اخبار داغ

بخشدار رخ خبر داد

بیمه بیش از ۳ هزار نفر از کشاورزان رخ در صندوق بیمه روستایی

بیمه بیش از ۳ هزار نفر از کشاورزان رخ در صندوق بیمه روستایی
صاحبی گفت: تعداد ۳هزار و ۶۴۸ نفر تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، عشایر و روستاییان در منطقه رخ قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر صالحی، بخشدار رخ در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: تا پایان خرداد امسال تعداد۳هزار و ۶۸۸ نفر زیرپوشش بیمه روستاییان و کشاورزان در این منطقه قرار گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به تعداد ۱۹۲۶نفری بیمه شدگان فعال در منطقه گفت: از این تعداد بیمه شده فعال تعداد ۳۱۴۸نفر ساکن روستا و مابقی کشاورزغیر ساکن و سایر افراد مشمول این طرح می باشند .

,

صاحبی با اشاره به اینکه صندوق بیمه کشاورزان ،و روستائیان زیرمجموعه سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: جامعه هدف این صندوق شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و کشاورزان چه ساکن روستا باشد چه ساکن روستا نباشند و افراد ساکن روستا را شامل می‌شود.

,

بخشدار رخ یکی از مزایای بیمه اجتماعی صندوق کشاورزان، عشایر و روستاییان را بهره‌مندی از بیمه بازنشستگی، سالمندی، مستمری، بازماندگان و از کارافتادگی عنوان کرد و افزود روستائیان و کشاورزان می توانند با بهره گیری از مزایای این صندوق بهره مند شوند.

,

وی اضافه کرد هر روستایی با واریز سالانه به مبلغ ۳۹۰.۰۰۰تومان تا مبلغ ۱.۱۴۰.۰۰۰تومان و به مدت ۱۵سال تا رسیدن به سن باز نشستگی ۶۵ سال می تواند از مزایای این صندوق برخوردار شود .

,

صاحبی تعداد کل مستمری بگیران این منطقه را ۴۰۷نفر، تعداد مستمری بگیران بازنشستگی پیش از موعد را ۲۰۶نفر ذکر کرد.

,

وی تعداد مستمری بگیران فوتی منطقه را ۱۷۹و تعداد بازنشستگی سالمندی منطقه را ۲۲۸نفر ذکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه