اخبار داغ

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

رشد ۳۳ درصدی تست‌های مثبت کرونا در اسفراین/ شرایط افزایش مراکز واکسیناسیون وجود ندارد

رشد ۳۳ درصدی تست‌های مثبت کرونا در اسفراین/ شرایط افزایش مراکز واکسیناسیون وجود ندارد
اسحاق ایلدرآبادی گفت: در این هفته تست‌های مثبت کرونا به ۳۳ درصد و تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) به ۲۴ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق ایلدرآبادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک از اسفراین در رابطه با ایجاد تجمع در مرکز تزریق واکسن کرونا در این شهرستان اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون در اسفراین تاکنون هشت مرحله واکسیناسیون عمومی در این شهرستان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک , عصراترک ,

وی ادامه داد: در این مراحل تاکنون هیچ گونه ازدحام جمعیتی نبود و براساس لیست تماس گیرندگان افراد برای تزریق در محل حضور پیدا می کردند، اما برای اولین بار چند روز گذشته حجم زیادی از افراد بدون تماس و هماهنگی قبلی در محل تزریق واکسن حاضر شدند که باعث ایجاد معطلی افراد و بی نظمی در روند واکسیناسیون شد.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: بعد از بررسی های انجام شده، مشخص شد که ازدحام جمعیت به دلیل اخبار منتشر شده رد فضای مجازی برای آغاز واکسیناسیون 60 ساله ها بوده که باعث حضور افراد برای ثبت نام در این مرکز شده بود.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم همچون سایر مناطق کشور، باید ابتدا از طریق سایت ثبت نام را انجام دهند و منتظر تماس و پیامک مرکز بهداشت باشند و از حضور بدون هماهنگی قبلی در مرکز تزریق واکسن خودداری کنند.

,

ایلدرآبادی با بیان اینکه در حال حاضر پنج تیم فعال در حوزه واکسیناسیون مشغول به کار هستند، گفت: شرایط افزایش مراکز واکسیناسیون در شهرستان اسفراین وجود ندارد، اما باتوجه به بازگشایی مدارس باید مکان دائمی در نظر گرفته شود.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین یادآور شد: تاکنون 12 هزار و 450 دوز واکسن تحویل دانشکده علوم پزشکی اسفراین شده است که به محض دریافت امورات لازم برای تزریق به  گروه های هدف انجام میشود و طی کمترین زمان این کار انجام می گیرد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول هفته گذشته رشد 24 درصدی تست های مثبت کرونا در شهرستان بوده ایم، گفت: در این هفته تست‌های مثبت به ۳۳ درصد و تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) به ۲۴ نفر رسیده است.

,

ایلدرآبادی اضافه کرد: در حال حاضر پنج نفر از افراد بستری شده در بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند و تعداد فوتی ها براساس ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان اسفراین از ابتدای سال تاکنون  ۱۳۲ نفر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه