اخبار داغ

با اعلام جزئیات برنامه تأمین برق کارخانه‌ها

فولادی‌ها و سیمانی‌ها شب کار شدند

فولادی‌ها و سیمانی‌ها شب کار شدند
دﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ ﮐﻨﺘﺮل ﭘﯿﮏ ﺑﺎر ﮐﺸﻮر در تصمیمی تازه، ساعات فعالیت صنایع فولادی و سیمانی را تغییر دهد که بر اساس آن عمده تولید کارخانه‌های فعال در این بخش به صورت شبانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به قطعی برق صنایع بزرگ کشور همچون سیمان و فولاد و اعتراض صاحبان این صنایع به وضعیت فعلی، مقرر شد تجدیدنظری در نحوه فعالیت صنایع بزرگ صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر این اساس دبیرخانه کنترل پیک بار کشور از شرکت توانیر طی ابلاغیه‌ای به صنایع بزرگ کشور اعلام کرد که روزهای دوشنبه و سه شنبه صنایع سیمان از ساعت ۲۴ الی ۸ صبح بدون محدودیت و از ۸ صبح الی ۲۴ شب، ۳۰ درصد دیماند مصرفی اجازه فعالیت دارند.
,
 
,
همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه صنایع فولادی از ساعت ۲۴ الی ۸ صبح با ۵۰ درصد دیماند مصرفی و از ۸ صبح الی ۲۴ شب با ۱۰ درصد دیماند مصرفی مجاز به کار هستند.
,
 
,
از روزهای چهارشنبه الی یکشنبه نیز صنایع سیمانی ۲۴ ساعته بدون محدودیت و صنایع فولادی ۲۴ ساعته با ۵۰ درصد دیماند مصرفی اجازه فعالیت دارند.
,
 
,
همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.
,
 
,
نحوه اداری همکاری صنایع سیمان و فولاد در جلسه روز شنبه مورخ ۲ مرداد ۱۴۰۰ بررسی و اعلام می‌شود.
,
 
,

زمانبدی تازه برای فعالیت واحدهای فولادی و سیمانی مشخص شد

, زمانبدی تازه برای فعالیت واحدهای فولادی و سیمانی مشخص شد,
دستورالعمل بعدی ۲ مرداد تعیین می شود
, دستورالعمل بعدی ۲ مرداد تعیین می شود,
 
,
سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم تداوم تولید در صنایع مختلف کشور، در خصوص مصوبه نحوه مصرف برق و برنامه ریزی برای فعالیت صنایع سیمان و فولاد توضیح داد: به منظور حمایت از تولید در صنایع سیمان و فولاد، ستاد فرماندهی راهبری اوج بار کشور در مصوبه‌ ای نحوه مصرف برق در صنایع فولاد و سیمان را ابلاغ کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه این مصوبه، بازه زمانی و میزان فعالیت صنایع سیمان و فولاد را از روز دوشنبه ۲۸ تیر ماه تا یکشنبه ۳ مرداد ماه تعیین کرده است، افزود: مقرر شد نحوه ادامه فعالیت این صنایع بعد از این بازه زمانی نیز در جلسه روز شنبه ۲ مرداد ماه بررسی و نتایج آن اعلام شود.
,
 
,
زرندی افزود: تمام تلاش ما در وزارت صمت ، حمایت از بخش تولید است و با توجه به شرایط فعلی سعی شده تا با تنظیم برنامه، ضمن فعالیت حداکثری این صنایع، نهایت صرفه‌جویی و همکاری را با شرکت توانیر داشته باشیم.
,
 
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه