اخبار داغ

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان:

اجرای طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در ۷۲۱ روستای لرستان/ ۴۴٠ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد

اجرای طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در ۷۲۱ روستای لرستان/ ۴۴٠ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد
ویسکرمی گفت: طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در ۷۲۱ روستای استان اجرا و ۴۴٠ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هدف از ایجاد اشتغال برای روستائیان در روستاها توجه به مسئله مهاجرت است که در این راستا بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تلاش دارد تا با ایجاد شغل، رفاه و درآمد برای ساکنین روستاها از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اجرای طرح، به روستا برمی گردم افزود: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) طرحی را با عنوان به روستا برمی گردم، در دست اجرا دارد که در قالب این طرح روستائیانی که از روستا به شهر مهاجرت کردند، وارد سامانه بنیاد برکت می شوند و در سامانه به روستا برمی گردم اعلام آمادگی می کنند که مجدد به روستا برگردند، در صورتی که بنیاد برکت برای آنها شغل ایجاد کند.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان تصریح کرد: افرادی که در این سامانه ثبت نام می کنند توسط بنیاد برکت بررسی و زمینه شغلی و پرداخت تسهیلات برای آنها بررسی می شود که بعد از استقرار این افراد در روستا، بنیاد برکت نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می کند که اقدامی برای مهاجرت افراد به روستاها می باشد.

,

ویسکرمی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در ۷۲۱ روستای استان لرستان در زمینه ایجاد شغل فعالیت داشته که در این راستا ۴۴٠ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

,

وی بیان کرد: بهره برداری بیش از ۱۲ هزار طرح روستایی از اقدامات مهم بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بوده که با پرداخت این تسهیلات و استقرار طرح های مذکور زمینه اشتغال برای ۳۶ هزار و ۱۶۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سطح روستاهای استان ایجاد شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه