اخبار داغ

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد:

۱۲درصد واجدین شرایط واکسیناسیون در استان یزد واکسینه شده‌اند

۱۲درصد واجدین شرایط واکسیناسیون در استان یزد واکسینه شده‌اند
شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با بیان اینکه ایجاد حساسیت در استفاده از نوع واکسن، بازی با جان افراد است گفت: ۱۲درصد واجدین شرایط واکسیناسیون در استان یزد واکسینه شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه استان یزد جزو 8 استان اول کشور در تزریق واکسن است، گفت: رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد که یزد و 7 استان دیگر از نظر درصد پوشش واکسیناسیون در رتبه‌های برتر قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با بیان اینکه در گروه سنی جمعیت بالای 60 سال در استان یزد تقریبا 60 درصد واکسینه شده‌اند، اضافه کرد: از ابتدای تزریق واکسن کرونا در استان یزد، از نظر جمعیت واجد شرایط واکسیناسیون حدود 12 درصد واکسینه شده‌اند که از 18 سال به بالا را شامل می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه مردم باید اولین واکسنی که در دسترسشان بود استفاده کنند، افزود: چیزی که در زمینه کرونا بسیار مهم است، استفاده از واکسن برای مقابله با این ویروس است.

,

شریفی ادامه داد: عده‌ای به علت حساسیت‌هایی که در استفاده نوع واکسن داشته‌اند، متأسفانه به این بیماری مبتلا شده و جان خود را ازدست‌داده‌اند.

,

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: سازمان جهانی بهداشت (who) به این مسئله اشاره دارد که بهترین واکسن، اولین واکسنی است که به دست شما می‌رسد پس نباید نسبت به آن حساسیت ایجاد کرد.

,

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه در موج پنجم کرونا قرار داریم، کسانی که واکسن دریافت کرده‌اند حتماً باید شیوه‌نامه را نیز رعایت کنند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر از انتقال چرخه ویروس جلوگیری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه