اخبار داغ

با رشد ۸۴۰۰ واحدی؛

بورس دوباره صعودی شد/ ارزش معاملات خرد سهام ۵۲۷۸ میلیارد تومان بود

بورس دوباره صعودی شد/ ارزش معاملات خرد سهام ۵۲۷۸ میلیارد تومان بود
شاخص کل بورس در پایان معاملات روز جاری با ۸۴۲۰ واحد رشد به یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید و ارزش معاملات بازار سهام از ۲۹ هزار میلیارد تومان گذشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه بر خلاف روز گذشته امروز (دوشنبه) سبزپوش بود. معاملات با گرایشی مثبت و رشد قیمت اکثر سهم‌ها آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص بورس به عنوان نماگر بازار سهام روز گذشته افت ۸۳۰۰ واحدی داشت اما امروز این عقب نشینی را جبران کرد و دوباره روند صعودی به خود گرفت به طوری که شاخص هم وزن و شاخص فرابورس نیز مثبت شدند.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۰۳ هزار معامله را انجام دادند و مالکیت حدود ۹ میلیارد و ۴۷۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۰۳ هزار معامله را انجام دادند و مالکیت حدود ۹ میلیارد و ۴۷۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۲۹ هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام ۵۲۷۸ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۶۸ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران در پایان معاملات امروز با ۸۴۲۰ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۷۷ واحد ایستاد. شاخص هم وزن نیز با مثبت ۲۷۴۱ واحد عدد ۴۰۳ هزار و ۶۸ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران در پایان معاملات امروز با ۸۴۲۰ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۷۷ واحد ایستاد. شاخص هم وزن نیز با مثبت ۲۷۴۱ واحد عدد ۴۰۳ هزار و ۶۸ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۶۵۱ هزار نوبت و به ارزش ۴۷۲۱ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گروه مپنا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر، مخابرات ایران و سرمایه گذاری تامیت اجتماعی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران با ۲۰۳ واحد افزایش به کانال ۱۹ هزار واحد صعود کرد و به عدد ۱۹ هزار و ۴۹ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران با ۲۰۳ واحد افزایش به کانال ۱۹ هزار واحد صعود کرد و به عدد ۱۹ هزار و ۴۹ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۶۹۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۵۵۲ هزار معامله و به ارزش ۲۵ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان را دادوستد کرد.

,

نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد اعتباری ملل و بانک دی با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه