اخبار داغ

قیمت‌ها در بازار امروز؛

کاهش ۱۰۰ تومانی نرخ دلار؛ سکه ۱۵ هزار تومان ارزان‌تر شد/ افت ۸ دلاری قیمت جهانی طلا+ قیمت‌ها

کاهش ۱۰۰ تومانی نرخ دلار؛ سکه ۱۵ هزار تومان ارزان‌تر شد/ افت ۸ دلاری قیمت جهانی طلا+ قیمت‌ها
قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز امروز هم نزولی بود، به طوری که سکه تمام طرح جدید ۱۵ هزار تومان و هر دلار آمریکا ۱۰۰ تومان افت داشتند؛ قیمت جهانی طلا هم ۸ دلار کاهش یافت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز، دوشنبه نیز روند نزولی خود را با شیب کمتر نسبت به روز گذشته ادامه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون نسبت به روز گذشته  ۱۵ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۰ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم با افت ۵۴ هزار تومانی نسبت به دیروز، هم‌اکنون حدود ۱۰ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
نیم سکه در جریان معاملات روز جاری با کاهش ۴۰ هزار تومانی، ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۰ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان فروخته شد. قیمت سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۵۰ هزار تومان است.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز و در نخستین روز کاری هفته میلادی حدود ۸ دلار افت قیمت را ثبت کرد و به ۱۸۰۴ دلار و ۱۹ سنت رسید.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران یک میلیون و ۴۸ هزار تومان است که نسبت به دیروز کاهش ۲۸۰۰ تومانی داشت. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با از دست دادن کانال ۱.۴ میلیون تومانی، حدود یک میلیون و ۳۹۷ هزار تومان قیمت خورد.
,
 
,
نرخ‌ها در بازار ارز نیز کاهشی بود به طوری که نرخ هر دلار آمریکا به عنوان شاخص بازار ارز با ۱۰۰ تومان کاهش، ۲۴ هزار و ۴۲۹ تومان و هر اسکناس یورو هم با ۵۵ تومان افت، ۲۸ هزار و ۷۸۲ تومان به فروش رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه