اخبار داغ

معاون استاندار تهران:

تعطیلات۶ روزه شامل همه دستگاه‌های «دولتی» و «خصوصی» است/مجوزهای صادر شده تردد باطل شد

تعطیلات۶ روزه شامل همه دستگاه‌های «دولتی» و «خصوصی» است/مجوزهای صادر شده تردد باطل شد
معاون استانداری تهران از تعطیلی همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی خبر داد و گفت:تردد بین استان‌های تهران و البرز بلا مانع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید گودرزی، معاون استاندار تهران در شبکه خبر با اشاره به تعطیلات 6 روزه در استان تهران و البرز، بیان داشت:در 16 فرمانداری استان تهران دیروز دستور داده شد مجوز خروج از تهران داده نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد:از ساعت 6 عصر امروز محدودیت تردد و خروج آغاز شده و تا روز دوشنبه ساعت 19 محدودیت ها اعمال می‌شود.
,
 
,
معاون استاندار تهران با بیان اینکه تمام مجوزهای که برای تردد و خروج از استان تهران صادر شده کان لم یکن است، گفت: اگر در مسیر جاده ای حرکت کند، ضمن جریمه خودرو ، خودروی فرد به شهر ی که فرد از آنجا حرکت کرده است باز گردانده می شود.
,
 
,
گودرزی با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده قرارگاه امنتیتی و کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا، ابراز داشت: تصمیم گیری شد تا بصورت یکپارچه تمامی دستگاه‌های دولتی،خصوصی، اصناف و بانکها تعطیل باشند و هیچ استثنایی برای عدم تعطیلی وجود ندارد و این تعطیلی شامل همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی می شود.
,
 
,
وی با اشاره به نظارت دستگاه های مختلف بر روند محدودیت‌های اعمال شده، متذکر شد: گروه‌های تلفیقی از پلیس امکان، اصناف و تیم هایی از فرمانداری برای نظارت و اعمال محدودیتها فعالیت خواهند داشت.
,
 
,
معاون استاندار تهران با اشاره به وضعیت بوستان‌های تهران در تعطیلات اعمال شده، تاکید کرد:  در بوستانها به صورت پیاده روی منعی وجود ندارد اما از تجمع در پارکها جلوگیری می‌شود.
,
 
,
گودرزی از آزاد بودن تردد بین استان‌های تهران و البرز خبر داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه