اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

مانع زدایی باید به شکل واقعی و عملیاتی در بسیاری از بخش ها محقق شود

مانع زدایی باید به شکل واقعی و عملیاتی در بسیاری از بخش ها محقق شود
کریمی گفت: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری یک راهبرد مهم است و همچون نقشه راه باید در کلیه بخش های کشور عملیاتی شود و لذا امروز مانع زدایی باید به شکل واقعی و عملیاتی در بسیاری از بخش ها اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری و بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان دلیجان گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان در عرصه های مختلف با راه اندازی جنگ نرم، تحریم های ظالمانه و فتنه انگیزی به دنبال این هستند نگذارد الگوی انقلاب اسلامی به دنیا معرفی شود چراکه شکل گیری و معرفی این الگوی کامل موجب به خطر افتادن هویت استکباری و منافع آنها خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی هرکجا که مدیریت جهادی و انقلابی حاکم شده و افراد با هم افزایی و وحدت پای کار آمده اند علاوه بر اینکه وابستگی ها را رفع کرده ایم موفقیت های چشمگیری حاصل شده است.

,

در حوزه دفاعی و امنیتی به استقلال کامل دست پیدا کرده ایم

, در حوزه دفاعی و امنیتی به استقلال کامل دست پیدا کرده ایم, در حوزه دفاعی و امنیتی به استقلال کامل دست پیدا کرده ایم,

وی ادامه داد: امروز در حوزه دفاعی و امنیتی به استقلال کامل دست پیدا کرده ایم و این نتیجه مجاهدت ها و تلاش های جوانان متخصص ایرانی است و هرکجا به توانمندی جوانان اعتماد کردیم شاهد تحولات بزرگ شده ایم و این باید درس مهمی برای ما باشد.

,

فرمانده سپاه روح الله گفت: هرکجا روحیه "ما می توانیم" طنین انداز شده علاوه بر اینکه مشکلات و گره ها برطرف شده همچنین تهدیدات و تحریم ها به فرصت های بزرگ تبدیل شده و امروز اگر مشکلاتی احساس می شود باید روحیه ما می توانیم حاکم شود.

,

کریمی افزود: در طی بازدیدهای مختلف از مجموعه های کارگری خوشبختانه شاهد ایجاد پویایی و نشاط برای تحقق رونق تولید هستیم که قابل تقدیر است و این روحیه قطعا موجب احیای امید در جامعه و پیشرفت های بزرگ خواهد شد.

,

وی ادامه داد: کارگران به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی مهمترین نقش را در رونق تولید دارند و مهمترین شاخصه موفقیت کارگران استفاده از روحیه و فرهنگ بسیجی است.

,

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی تفکر بسیج به عنوان نسخه شفابخش و نجات دهنده در همه مقاطع بوده و ورود بسیج به هر مسئله ای خاتمه دهنده بحران ها و مشکلات بوده است.

,

وی شاخصه مهم تفکر بسیج را اعتقاد به نصرت خدا، مردم داری ، مردم محوری و به کارگیری ظرفیت های درونی عنوان کرد و گفت: این مولفه ها رمز موفقیت های بسیج در طی این سال ها است و تجربه ثابت کرده هرکجا از این سرمایه ارزشمند استفاده کردیم سربلندی و موفقیت ملت ایران رقم خورده است.

,

برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی باید از تفکر بسیج استفاده کنیم

, برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی باید از تفکر بسیج استفاده کنیم, برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی باید از تفکر بسیج استفاده کنیم,

کریمی بیان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای بسیج در طول این سال ها شکست توطئه های دشمنان در بسیاری از عرصه ها است و امروز برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی باید از تفکر بسیج استفاده کنیم.

,

فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد: راه اندازی پایگاه های بسیج در مجموعه های کارگری و کارخانجات در طول این سال ها آثار و برکات زیادی داشته چراکه این کار موجب تقویت روحیه و تفکر بسیجی در میان کارگران می شود.

,

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز به برکت تفکر انقلاب اسلامی جوانان ایرانی از استعدادها و توانایی های بسیاری برخوردار هستند و پایگاه های بسیج که در عرصه های مختلف نقش آفرینی میکنند بستری برای پای کار آوردن استعدادهای جوانان است.

,

کریمی یادآور شد: خدمت صادقانه به مردم از نگاه بسیجیان همچون یک عمل صالح است و البته این عمل صالح باید دارای دو شرط مهم اخلاص در نیت و تقوای در عمل باشد که مورد رضایت خداوند قرار گیرد و در کنار آن هم برای جامعه و هم برای خود فرد دارای برکات خواهد بود.

,

فرمانده سپاه روح الله گفت: مهمترین انتظار شهدا در شرایط امروز خدمت صادقانه به مردم است و کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی باید در راستای رونق تولید کشور و ایجاد جهش در تولید داخل تلاش کنند.

,

مانع زدایی باید به شکل واقعی و عملیاتی در بسیاری از بخش ها محقق شود

, مانع زدایی باید به شکل واقعی و عملیاتی در بسیاری از بخش ها محقق شود, مانع زدایی باید به شکل واقعی و عملیاتی در بسیاری از بخش ها محقق شود,

وی افزود: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری یک راهبرد مهم است و همچون نقشه راه باید در کلیه بخش های کشور عملیاتی شود و لذا امروز مانع زدایی باید به شکل واقعی و عملیاتی در بسیاری از بخش ها اجرایی شود.

,

بهره برداری از پایگاه های بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای غواص از پایگاه های بسیج کارگری استان و بازدید از تعدادی واحدهای تولیدی شهرستان دلیجان از جمله برنامه های مهم سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سفر یک روزه به شهرستان دلیجان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه