اخبار داغ

استاندار و سودای پادشاهی هخامنشیان

استاندار و سودای پادشاهی هخامنشیان
کتیبه ای در ورودی شهر سرپل ذهاب با هزینه های نجومی وعجیب در حال کنده شدن است که تداعی کننده دوران پادشاهان هخامنشیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اقدامی عجیب در سرپلذهاب در حال رخ دادن است که در دنیای امروز کم نظیر یا حتی بی نظیر است.

بر اساس این گزارش، کتیبه ای در ورودی شهر سرپل ذهاب با هزینه های نجومی و عجیب در حال کنده شدن است که تداعی کننده دوران پادشاهان هخامنشیان است

این کتیبه در حالی در ورودی سرپلذهاب تراشیده می شود که این روزها مردم در استان کرمانشاه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند؛ از گرانی و مشکلات مسکن گرفته تا بیکاری و بسیاری از آسیب های دیگر.

کندن کتیبه در قرن ها پیش نظیر دوران هخامنشیان و ساسانیان که ابزاری جهت ثبت و ضبط رسانه به شکل و معنای امروزه وجود نداشت تا وقایع را ثبت کند، کارایی خوبی داشته است، اما امروز نه تنها کارایی برای این خرجکرد مضحک وجود ندارد بلکه این کار بیشتر شبیه به خودنمایی است!

در حالی که در روزهای پس از وقوع زلزله تلخ سرپلذهاب تمام استان و کشور برای حمایت از زلزله زدگان بسیج شده و تلاش های همه در اذهان مردم و همچنین در رسانه ها ثبت و ضبط شد اما به نظر می رسد کندن این کتیبه آن هم در شهر زلزله زده سرپل ذهاب می تواند خاطرات شیرین خدمت را از یادها حذف کند.

بهتر است مسئولان دولتی و در راس آن استاندار کرمانشاه این اقدام عجیب را متوقف کرده تا بیش از این کام مردم با این دست رفتارهای بی مورد تلخ نشود.

و در آخربه آقای بازوند استاندار کرمانشاه پیشنهاد می شود در واپسین روزهای باقی مانده از دولت فعلی  به جای کارهای این چنینی، به فکر نظارت و پاسخ دقیق به افکار عمومی در خصوص برخورد با مدیران زیر مجموعه خود باشد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه