اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

تحقق دولت اسلامی بدون حل مشکلات مردم امکان پذیر نیست/پارلمان 80میلیون نفری در سطح استان ها باید تشکیل شود

تحقق دولت اسلامی بدون حل مشکلات مردم امکان پذیر نیست/پارلمان 80میلیون نفری در سطح استان ها باید تشکیل شود
غلامرضا سلیمانی گفت: تحقق مردم سالاری دینی در همه جنبه ها در گام اول محقق نشده و نیاز است با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و اینکه درحال حاضر مرحله تحقق دولت اسلامی قرار گرفته ایم از تمام ابعاد این ظرفیت استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز با فرماندهان بسیج سراسر استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

در ابتدای این دیدار نمایندگان تشکل ها بسیج به طرح موضوعات و مسائل و مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

,

غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیزدر ابتدای این دیدار ضمن تبریک دهه ولایت به بسیجیان و فرماندهان استان سمنان وتقدیر از زحمات و تلاش های بسیجیان و فرماندهان سپاه استان سمنان گفت: ذکر مطالب گفته شده بسیار هوشمندانه و در راستای دغدغه های کلی بسیج مستضعفین در کشور است و در برنامه ریزی ها ، راهبری و توسعه تشکیلات انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

,

وی در ادامه افزود: این مطالب بخشی از مطالبات  به حق مردم است و برای  تحقق آن با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تقسیم بندی مراحل  آن باید جایگاه و رسالت بسیج را دریابیم.

,

سلیمانی بیانیه  گام اول انقلاب اسلامی را با توجه به اقتضائات کشور در دوران تثبیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در زمان جنگ تحمیلی و در میدان های مقاومت در برابر نظام سلطه را موفق دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی  و پاسخ به اندازه تشکیلات بسیج  درگام اول انقلاب اسلامی در خور تقدیر و به عنوان یک تجربه در اختیار ماست و باید برای ادامه راه به آن تکیه کرد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط برتر منطقه ای و بین المللی  قرار گرفته ایم وباید موفقیت های برتری را در گام دوم انقلاب رقم بزنیم گفت: تحقق مردم سالاری دینی در همه جنبه ها در گام اول محقق نشده و نیاز است با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و اینکه  درحال حاضر  مرحله تحقق دولت اسلامی قرار گرفته ایم از تمام ابعاد این ظرفیت استفاده شود.

,

وی در ادامه  افزود:با توجه به اینکه دربیانیه گام دوم مخاطب  ان جوانان و نوجوانان هستند و مقام معظم رهبری42 بار جوانان و نوجوانان را مورد  خطاب قرار داده اند  وبا توجه به اینکه در جاهای گوناگون  مقام معظم رهبری فرمودند بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است  باید بسیج برای تحقق  هدفمند و تشکیلاتی اقدام کند.

,

سلیمانی در ادامه تصریح کرد: بسیج یک تشکیلات مردمی است و برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب  سند راهبردی 10ساله  اعتلای بسیج  به عنوان اولین سند راهبردی کشور پس از تصویب مقام معظم رهبری ابلاغ شده است و مقام معظم رهبری برای عملیاتی شدن این مسیر به کلیه بسیجیان کشور ان را ابلاغ فرمودند و  انتخاب اصلح و انعطاف در گزینش  افراد را مد نظر قرار دادند.

,

وی  در ادامه خاطر نشان کرد: تحقق دولت اسلامی بدون حل مسائل مردم و کشور و حتی خانواده ها امکان پذیر نیست و تحول در شیوه مدیریت و  شیوه برنامه ریری و ارزشیابی و رصد در بسیج آغاز شده و مدیریت از شیوه عامرانه به مدیریت راهبرانه در دستور کار قرار گرفته است. 

,

سلیمانی  با اشاره به اینکه در این الگو باید هیات های اندیشه ورز وکار گروه ها جایگاه خود را پیدا کنند، اظهار کرد: در استان سمنان بخش عظمی از این الگو در حال پیاده سازی است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید موضع بسیج نباید فعال بلکه موفق باشد و پایگاه های محلی باید مردم را زیر چتر خود بگیرند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با بیان اینکه 10میلیون نفر حلقه های میانی همسو هم جهت با پایگاه های محلی برای ایجاد یک حرکت عمومی  در کشور وجود دارد، اذعان کرد: وظیفه بسیج تنظیم اهداف مقام معظم رهبری است و برای تحقق آن باید خود مردم در پایگاه ها فعالیت کنند و هدایت وهماهنگی و پشتیبانی آن با خود مردم است و پارلمان 80 میلیون نفری درسطح کشور و بالطبع ان باید در سطح استانها تشکیل شود.

,

سلیمانی بابیان اینکه برای حل مسائل کشور تمام ظرفیت ها  وجود دارد، گفت : مسیر اسلامی از مسیر امت سازی و نه دیوان سالاری ایجاد می شود و باید از درون اتاق ها به محلات حرکت ایجاد شود و علت انکه مسائل تاکنون حل نشده ان است که مردم کنار گذاشته شده اند.

,

سلیمانی با بیان اینکه در سند راهبردی  مسائل تئوری به طور کامل وجود دارد و به تمام ظرفیت ها در آن اشاره شده است افزود: هیچ خلا فکری در این زمینه وجود ندارد وبلکه در پیاده سازی مشکل وجود دارد و در کل کشور مقام معظم رهبری جلودار این حرکت است و تاخیر در این حرکت دیگر جایز نیست و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بارها در این سال ها به ان اشاره کرده اند و این مطالبه گری باید به جریان در کشور تبدیل شود.

,

وی در پایان با بیان اینکه حجم عظیمی از سند راهبردی به بحث تعلیم وتربیت پرداخته است، خاطر نشان کرد : عزت ملی  و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و مبارزه با فساد و به خصوص عرصه اقتصاد در این سند به ان پرداخته شده و امیدوار هستیم این حرکتی که در بسیج محلات در استان سمنان اغاز شده است با همراهی مردم به طورکامل پیاده سازی شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه