اخبار داغ

باز هم یک بام و دو هوای یک تصمیم؛

شرکت بازرگانی دولتی: افزایش قیمت نان قبل از تصویب در دولت ممنوع است/ اصناف: افزایش قیمت خودسرانه نبوده

شرکت بازرگانی دولتی: افزایش قیمت نان قبل از تصویب در دولت ممنوع است/ اصناف: افزایش قیمت خودسرانه نبوده
بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان تهران، نرخ جدید انواع نان برای شهر تهران تعیین و روز یکشنبه هفته جاری توسط رئیس اتاق اصناف تهران اعلام و اجرایی شد مربوط به سال جاری ۱۴۰۰می‌باشد اما عصر روز گذشته و پس از گذشت یک روز شرکت بازرگانی دولتی ایران هرگونه افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت را ممنوع اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران روز یکشنبه هفته جاری اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان تهران، نرخ مصوب انواع نان با گندم یارانه‌ای نوع یک و نوع دو در سال جاری برای شهر تهران تعیین و قیمت جدید از روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه به صورت رسمی برای مدت یک سال ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: کلیه واحدهای صنفی خبازی شهر تهران مکلف به اجرای این نرخ نامه هستند و این نرخ ها مربوط به سال جاری ۱۴۰۰می‌باشد. (اینجا را بخوانید)

, اینجا را بخوانید, اینجا را بخوانید, اینجا را بخوانید,
 
افزایش قیمت نان قبل از تصویب در دولت ممنوع است
 
,
 
,
افزایش قیمت نان قبل از تصویب در دولت ممنوع است
, افزایش قیمت نان قبل از تصویب در دولت ممنوع است,
 
,
افزایش قیمت ان در حالی از روز یکشنبه اجرایی شد و روز دوشنبه مردم درج قیمت جدید را در نانوایی‌ها مشاهده کردند اما عصر روز گذشته و پس از اینکه یک روز از افزایش قیمت انواع نان گذشته بود، شرکت بازرگانی دولتی ایران در ساعت ۱۴  روز دوشنبه (دیروز) در اطلاعیه ای افزایش قیمت نان را ممنوع اعلام و تاکید کرد: مسئله تعیین قیمت نان در دستور کار ستاد اقتصادی دولت قرارداد و هرگونه افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت را ممنوع است.
,
 
,
شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه‌ خود در خصوص قیمت نان، با استناد به مصوبه کارگروه ملی ساماندهی گندم آرد و نان اعلام کرد: آنالیز تعیین و ابلاغ قیمت نان به صورت منطقه‌ای در اختیار استانداران قرار گرفته بود.
,
 
,
در بخش دیگر از این اطلاعیه آمده است: مسئله تعیین قیمت نان در دستور کار ستاد اقتصادی دولت قرار دارد و افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت را ممنوع اعلام کرده است.
,
 
,

افزایش قیمت نان به هیچ عنوان خودسرانه نبوده

, افزایش قیمت نان به هیچ عنوان خودسرانه نبوده,

ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف تهران نیز در رابطه با افزایش قیمت نان، گفت: قیمت جدید نان پیرو جلسه کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان در استانداری تهران تعیین شده است. 

,
وی افزود: با توجه به افزایش هزینه های تولید نان و درخواست مکرر نانوایان از اتحادیه های نانوایان مبنی بر افزایش قیمت نان، درخواستی برای افزایش قیمت نان از سوی اتحادیه نانوایان به کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان ارائه شده بود، لذا براساس درخواست اتحادیه نانوایان در جلسه مذکور درخواست افزایش قیمت نان مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه کارگروه ملی ساماندهی گندم آرد و نان با افزایش قیمت نان موافقت کرد و روز یکشنبه افزایش قیمت نان به صورت رسمی ابلاغ شد. 
,
 
,
درستی بیان کرد: افزایش قیمت نان به هیچ عنوان خودسرانه نبوده و این افزایش از سوی اتحادیه نانوایان صورت نگرفته است، بلکه براساس ابلاغیه رسمی کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان انجام شده است. 
,
 
,
نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه در جلسه تعیین قیمت نان، قیمت جدید نان براساس آرد یارانه ای نوع یک و نوع دو یعنی آرد ۶۶۵ تومانی و ۹۰۰ تومانی تعیین شد، گفت: با توجه به افزایش هزینه تولید و افزایش دستمزد کارگر قیمت تمام شده نان افزایش یافته بود، لذا افزایش قیمت نان خارج از ضابطه توسط نانوایان گران شده بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه