اخبار داغ

برگزاری دعای عرفه در ۲۱ نقطه خراسان شمالی+لیست مکان و زمان

برگزاری دعای عرفه در ۲۱ نقطه خراسان شمالی+لیست مکان و زمان
مراسم دعای عرفه به صورت محوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲۱ مسجد و حسینیه در سطح استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از فیض این دعا بهره داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، امسال با توجه به شرایط کرونایی، برگزاری مراسم دعای عرفه با توجه به رنگ‌بندی شهرها انجام می‌شود و برگزاری این سنت حسنه در شهرستان‌هایی که از نظر رنگبندی قرمز هستند، در فضای باز مساجد، حسینیه‌ها و مصلاها و با رعایت مسائل بهداشتی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

در دیگر شهرستان‌ها دعای عرفه در مساجد بزرگ و دارای تهویه هوای مناسب، با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و اقدامات پیشگیرانه برگزار می‌شود.

,

همچنین از ظرفیت شبکه‌های دیداری، شنیداری و شبکه‌های اجتماعی برای برگزاری مجازی دعای عرفه هم بهره بگیری خواهد شد و علاقه‌مندانی که نمی‌توانند به‌صورت حضوری در مراسم دعای عرفه حضور یابند، می‌توانند از شبکه‌های صداوسیمای ملی این مراسم را دنبال کنند.

,

گفتنی است که مراسم دعای عرفه به صورت محوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲۱ مسجد و حسینیه در سطح استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از فیض این دعا بهره داشته باشند.

,

این مناطق شامل فضای باز دانشگاه پیام نور بجنورد، مصلای نماز جمعه بجنورد، یادبود شهدای گمنام(کوی الهیه) بجنورد، امامزاده سید عباس(ع) بجنورد، پارک دانشجو مقابل مسجد امام رضا بجنورد، امامزاده جعفر(ع) اسفراین، امامزاده احمد بن جعفر (ع) روستای کوشکی اسفراین، گلزار شهدای گمنام اسفراین، مسجد جامع گرمه، مسجد صاحب الزمان (عج) ایور، مسجد امام خمینی (ره) ایور، مصلای نماز جمعه شیروان، امامزاده حمزه رضا (ع) شیروان، مسجد باب الحوائج (ع) شیروان، مسجد جامع صاحب الزمان روستای رزمقان، حسینیه ابوالفضلی روستای زو ارم شیروان، گلزار شهدای گمنام آشخانه، گلزار شهدای راز، گلزار شهدای فاروج و گلزار شهدا جاجرم است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه