اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد:

رکورد بستری بیماران کرونایی در محمودآباد شکسته شد

رکورد بستری بیماران کرونایی در محمودآباد شکسته شد
عباس توان از بستری ۸۲ بیمار محمودآبادی مبتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: شیب صعودی ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس توان در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: ۸۲ بیمار محمودآبادی مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری شدند که از این تعداد ۳۷ بیمار در بیمارستان شهدای محمودآباد و ۴۵ بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر های اطراف دوره درمان خود را سپری می‌کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی با بیان اینکه شیب صعودی ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده است، موج پنجم این ویروس را شدیدتر و حادتر از موج‌های قبلی توصیف کرد. 
 
,
,
مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد اظهار داشت: تعداد موارد بستری و بیماران سرپایی هر روز اضافه می‌شود، تخت خالی در بیمارستان محمودآباد نیست و تمامی تخت‌ها را بیماران کرونایی پر کرده‌اند. 
 
,
,
توان عادی‌انگاری مردم و عدم استفاده از ماسک را مهمترین عامل شیوع گستره ویروس کووید19 برشمرد و حضور در دورهمی ها، مراسمات تجمعی، مراسمات عروسی و عزا، مسافرت‌ها، حضور در اجتماعات ایام تبلیغات انتخاباتی و تردد پرخطر در پارک‌ها و سواحل را از محرزترین عوامل ابتلا میان مبتلایان عنوان کرد. 
 
,
,
وی ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ماسک، از تزریق ۱۴ هزار دز واکسن کرونا و پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف کرونایی در محمودآباد خبر داد. 
 
,
,
مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان از جمله بهورز ها در روستاها، کادر درمانی بیمارستان و مراکز درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، افزود: تقریبا تمامی کادر بهداشت و درمان ما تا کنون دو بار به این ویروس مبتلا شده اند. 
 
,
,
توان در پایان تصریح کرد: از تمامی شهروندان و مردم محمودآباد خواهشمندیم دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از عادی‌انگاری خودداری کنند؛ موج پنجم کرونا بسیار حاد است و کوچکترین سهل‌انگاری می‌تواند خسارت جبران ناپذیری به سلامت جامعه وارد کند.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه