اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت؛

۱۵ طرح بهداشتی درمانی در لرستان به بهره‌برداری رسید

۱۵ طرح بهداشتی درمانی در لرستان به بهره‌برداری رسید
۱۵ طرح بهداشتی درمانی در لرستان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، ۱۵ طرح بهداشتی درمانی صبح امروز با حضور نمکی وزیر بهداشت در استان لرستان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

علی فرهادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها خدمات بهتر و بیشتری به هم استانی ها ارائه خواهد شد، این پروژه ها شامل اورژانس، کلینیک و بخش های تخصصی دیگر است.

,

وی افزود: در مجموع برای این پروژه ها بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسیدند.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: از این تعداد پروژه چهار پروژه مربوط به اورژانس است که احداث اورژانس ۱۱۵ بین شهری رازان خرم آباد، اورژانس چم مورت پلدختر، اورژانس چغاپیت کوهدشت و اورژانس پادروند رومشکان می باشند.

,

فرهادی عنوان کرد: همچنین امروز بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید مدنی، بخش سی تی اسکن و ال دی آر بیمارستان شهید رحیمی و کلینیک ویژه خرم آباد افتتاح شدند.

,

وی بیان کرد: افتتاح سه کلینیک ویژه در شهرستان های بروجرد، الشتر و ازنا از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از دیگر پروژه های امروز بخش سی تی اسکن بیمارستان امام علی(ع)، دیالیز بیمارستان شهید ولیان و ام آر آی بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) بود که با افتتاح این پروژه ها هشت هزار و ۶۳۶ متر مربع به فضای بهداشت و درمان استان لرستان اضافه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه