اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز:

گیت محدودیت تردد مسافران در ۹ نقطه استان البرز جانمایی شد/ جلوگیری از ترددهای غیرضرور تا صبح دوشنبه

گیت محدودیت تردد مسافران در ۹ نقطه استان البرز جانمایی شد/ جلوگیری از ترددهای غیرضرور تا صبح دوشنبه
سرهنگ رضا گودرزی گفت: طی ۶ روز تعطیلی جلوگیری از ترددهای غیر ضرور، جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به البرز و خروج خودروهای بومی بر عهده پلیس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس راه البرز امروز سه شنبه در تشریح محدودیت‌های اعلام شده در ۶ روز تعطیلی البرز و تهران در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا دو استان تا دوشنبه تعطیل شد تا بتوانیم در قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا سهیم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سرهنگ رضا گودرزی افزود: جلوگیری از ترددهای غیر ضرور، جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به البرز و خروج خودروهای بومی بر عهده پلیس راه گذاشته شده است، بر این اساس در ۹ نقطه استان البرز گیت محدودیت داریم و توسط همکاران ما کنترل می‌شود.
,
 
,
وی ورودی چالوس میدان امیرکبیر، دهانه شمالی و جنوبی تونل کندوان، آزادراه کرج قزوین، محدوده پل نظرآباد در لاین شمالی و جنوبی، لاین شمالی و جنوبی جاده قدیم کرج قزوین، جاده ماهدشت اشتهارد روبروی شهرک صنعتی رفت و برگشت محدودیت داریم.
,
 
,
گودرزی تصریح کرد: در این گیت‌ها که با حمایت همکاران انتظامی جدا از تردد غیرضرور جلوگیری می کنیم و مسافران را برمی گردانیم، در محدودیت هایی که فیزیکی کنترل نمی شود دوربین هوشمند وجود دارد و متخلفان اعمال قانون می شوند.
,
 
,
رئیس پلیس راه البرز در خاتمه گفت: خوشبختانه ترددها کمتر شده و نشان می دهد مردم همکاری لازم را با پلیس می کنند اما روی صحبت ما با کسانی است که با عدم رعایت قانون مخاطره آفرین می شوند، در این مدت هم تقاضا داریم رسانه‌ها به جد پای کار باشند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه