اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان البرز:

هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش نرخ نان در البرز ابلاغ نشده است/ با فعالیت غیرمجاز صنوف در تعطیلی‌ها بدون اخطار برخورد می‌شود

هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش نرخ نان در البرز ابلاغ نشده است/ با فعالیت غیرمجاز صنوف در تعطیلی‌ها بدون اخطار برخورد می‌شود
بهروز حصاری گفت: کارشناسان مشغول بررسی و آنالیز قیمت نان هستند و احتمال تغییراتی وجود دارد اما تا زمان اعلام رسمی این موضوع هیچ واحد صنفی نانوایی حق افزایش قیمت را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: به جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و بقالی ها، فروش محصولات لبنی، فروش گوشت، مرغ و ماهی، بخش سوپرمارکتی فروشگاه های زنجیره ای، فروشندگان ملزومات پزشکی و دامپزشکی، سایر صنوف حق فعالیت ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهروز حصاری با اشاره به اینکه فعالیت آژانس‌های تاکسی، فروشندگان میوه و تره‌بار، رستوران و فست فود به صورت بیرون بر هم مجاز است، افزود: بقیه صنوف بدون استثنا تعطیل هستند و این تعطیلات تا پایان روز یکشنبه برقرار است و بازرسان اصناف، صمت و اماکن در سطح شهر مشغول گشت‌زنی هستند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تیم های نظارتی بدون اخطار قبلی با صنوف متخلف برخورد می‌شود، اظهار داشت: امیدوارم با توجه به اینکه دغدغه همه ما سلامت مردم است، علی رغم تمام آسیب هایی که اصناف داشته اند این بار هم نهایت همکاری را داشته باشند.
,
 
,
حصاری در بخش دیگری، درباره قیمت نان تصریح کرد: تا کنون هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت نان در استان البرز ابلاغ نشده است و در تهران هم که نرخ‌هایی اعلام شد به تائید مراجع ذی صلاح نرسیده است و رسمیت پیدا نکرده است.
,
 
,
وی گفت: کارشناسان مشغول بررسی و آنالیز قیمت نان هستند و احتمال تغییراتی وجود دارد اما تا زمان اعلام رسمی این موضوع هیچ واحد صنفی نانوایی حق افزایش قیمت را ندارد و در صورت تخلف قطعا با آنها برخورد می شود، از مردم هم همکاری لازم را در این زمینه برای ارجاع تخلفات خواستاریم.
,
 
,
حصاری افزود: افزایش هزینه‌های سربار نانوایی‌ها توجیهی ندارد و حق با نانوایان هم است اما تابع قوانین و مقررات هستیم و تا زمانی که مصوبه‌ای ابلاغ نشده است اجازه افزایش قیمت را نداریم. به دستور معاونت اقتصادی استانداری کمیته ای در حال بررسی قیمت ها بوده و اطلاع رسانی لازم را خواهیم کرد.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه با اشاره به اینکه دولت حقوق و دستمزد نانوایی‌ها را در ابتدای سال افزایش داد و حقوق کارگران و بیمه آنها افزایش پیدا کرد، خاطرنشان داشت: از طرفی قیمت مایه خمیر هم بالا رفته است و تمام مشکلات نانوایان را می دانیم اما خواهش می‌کنیم صبوری کنند تا با بررسی قیمت‌ها نرخ‌های جدید اعلام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه