اخبار داغ

طی اسال جاری؛

۲۶۷ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

۲۶۷ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی، ۲۶۷ فقره پرونده تخلف به ارزش ۶۸ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال جریمه تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  غلامرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: این تعداد پرونده در سه ماهه امسال و از ۲ هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، صنفی و توزیعی در این استان ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز،,

وی اضافه کرد: در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد مصالح ساختمانی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۱۳۸ مورد بازرسی از واحدهای توزیعی و تولیدی مصالح ساختمانی صورت گرفته است.

,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در این بازرسی ها ۲۱۰ فقره پرونده تخلفات صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، عدم فروش و توزیع خارج از شبکه برای متخلفان به ارزش ۵۹ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع دارای صلاحیت ارجاع شده است.

,

بابایی ادامه داد: بیشترین بازرسی های انجام شده در حوزه سیمان بوده که در این رابطه نیز یک هزار و ۳۸۵ مورد بازرسی و ۱۴۸ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

,

وی در رابطه با توزیع نامنظم سیمان نیز گفت: قطعی برق و تعطیلی اجباری کارخانجات سیمان استان و همچنین عرضه سیمان در بورس موجب کمبود و توزیع نامنظم سیمان در این استان شده است.

,

وی اضافه کرد: واحدهای توزیع کننده سیمان موظف به توزیع با نرخ مصوب دولتی بوده و امتناع از فروش سیمان تخلف بوده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی و عدم فروش کالا و یا هرگونه تخلف دیگر را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان با ما درمیان بگذارند تا در اولین فرصت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه