اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان خبرداد؛

اقدام هوشمندانه وزارت بهداشت در اجرای واکسیناسیون/ ۶ سالن سپاه لرستان در اختیار طرح واکسیناسیون قرار گرفت

اقدام هوشمندانه وزارت بهداشت در اجرای واکسیناسیون/ ۶ سالن سپاه لرستان در اختیار طرح واکسیناسیون قرار گرفت
سردار کشکولی با بیان اینکه وزارت بهداشت هوشمندانه واکسیناسیون را بر اساس سن در حال اجرا دارد، گفت: ۶ سالن سپاه لرستان در اختیار طرح واکسیناسیون قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های اورژانس کشور که در سالن جلسات بانک صادرات لرستان برگزار شد، اظهار داشت: از روز نخست شیوع بیماری کرونا احساس کردیم خودمان در خط مقدم مقابله با کرونا هستیم و به صورت روزانه تحیلی ۱۷ صفحه ای از وضعیت شیوع کرونا و مبتلایان به این بیماری را تهیه و رصد کردیم؛ سعی کردیم علاوه بر طرح شهید سلیمانی، با اقدامات دیگری در کنار علوم پزشکی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: یقینا وزارت بهداشت هوشمندانه واکسیناسیون را بر اساس سن در حال اجرا دارد اما تحلیل بنده این است با توجه به اینکه بیشترین متوفیان در لرستان دارای بیماری زمینه ای همچون فشارخون، بیماران قلبی- عروقی و… هستند بهتر است واکسن این افراد در دستور کار قرار بگیرد تا درصد متوفیان استان کاهش پیدا کند.

,

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: سال گذشته بر اساس طرحی که ارائه شد به این نتیجه رسیدیم که اگر بیماران را در خانه کنترل و قرنطینه کنیم بهتر می‌توانیم شیوع کرونا را کنترل کنیم و خوشبختانه همین امر مبنای طرح شهید سلیمانی شد؛ از رزمایش های کنونی باید تجربه کسب کرد چراکه در آینده نیز ممکن است کشور دچار جنگ های بیولوژیکی شود بنابراین باید تمام موارد با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

,

وی یادآور شد: در خرم آباد توسط سپاه سیستم واکسیناسیون ماشینی طراحی شده تا افرادی که از مراجعه به مراکز واکسیناسون ترس دارند در این مراکز واکسیناسیون شوند؛ همچنین شش سالن سپاه را در اختیار طرح واکسیناسیون قرار داده ایم که چند سالن مورد تایید علوم‌پزشکی قرار گرفته است.

,

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: در استان به لطف خداوند از روز نخست شیوع کرونا و فوتی های ناشی از این بیماری اجازه ندادیم یک متوفی بدون غسل تدفین شود و همه پزشکان و پرستاران سپاه را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادیم که به عنوان جایگزین پزشکان و پرستاران علوم پزشکی به بیماران کرونایی خدمت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه