اخبار داغ

فرماندار کوهدشت:

کوهدشت سیلندر گاز کشور عراق را تأمین می‌کند/ صادرات ۲۷ محصول کنسرو شده به کشورهای حوزه خلیج فارس

کوهدشت سیلندر گاز کشور عراق را تأمین می‌کند/ صادرات ۲۷ محصول کنسرو شده به کشورهای حوزه خلیج فارس
بیرانوند با اشاره صادرات ۲۷ محصول کنسرو شده به کشورهای حوزه خلیج فارس، گفت: این شهرستان با توجه به ظرفیتی که دارد، الان سیلندر گاز کشور عراق را تأمین می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مجتبی بیرانوند صبح امروز در جلسه شورای اداری کوهدشت که با حضور برخی از سرمایه‌گذاران و معاونین وزارت دفاع برگزار شد، اظهار داشت: کوهدشت درزمینهٔ کشاورزی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی است که در ادوار گذشته به این مورد توجه ویژه‌ای نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: با توجه به اینکه امروز کوهدشت یک شهرستان کمتر توسعه‌یافته و جزء ۳۱ شهرستان محروم کشور است، بایستی در تقویت زیرساخت‌ها و رفع محرومیت این دیار تلاش کرد.

,

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: وزارت دفاع درزمینهٔ سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و جهش تولید با توجه به زیرمجموعه‌هایی که دارد می‌تواند در شهرستان کوهدشت نقش مهمی را ایفا کند.

,

وی تصریح کرد: ظرفیت کوهدشت به‌مراتب از دیگر شهرستان‌های استان بیشتر است ما در کنار سدسیمره قرار داریم و تنها شهری هستیم که درزمینهٔ تخصیص آب با محدودیتی مواجه نیستیم.

,

بیرانوند گفت: در عرصه منابع ملی و کشاورزی و تولید گوشت سفید و قرمز، در لرستان رتبه اول را داریم، الآن علاوه بر گوشت استان، بعضاً گوشت استان البرز را نیز تأمین می‌کنیم.

,

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه این شهرستان ۱۰ هزار تن ظرفیت آبزیان دارد، بیان کرد: کوهدشت با توجه به ظرفیتی که دارد، سیلندر گاز کشور عراق را تأمین کرده و با تولید ۲۷ محصول کنسرو شده، آن را به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه متمرکزترین انارستان کشور در کوهدشت قرار دارد، گفت: این شهرستان در مرکزی قرار دارد که کریدور و مسیر جنوب از این شهرستان عبور می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه