اخبار داغ

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

نماز عید قربان در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود

نماز عید قربان در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود
محمد انتظاری گفت: اقامه نماز عید قربان در تمام شهرهای مازندران با وضعیت زرد (در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز) بلامانع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین تصمیمات از برگزاری نماز عید قربان در شهرستان‌های 47 گانه مازندران اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، نماز عید قربان در تمام شهرهای استان  اقامه خواهد شد.

وی افزود: بسته به تصمیم اتخاذ شده، برگزاری نماز عید قربان به شرط برگزاری نماز در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، خاطرنشان کرد:  بر این اساس، اقامه نماز عید قربان در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر به تعداد 100 نفر و به مدت 40 دقیقه) بلا مانع است.

انتظاری تصریح کرد: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه و ایامی نظیر عید قربان در شهرهای استان را نخواهیم داشت و اقامه نماز حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

وی متذکر شد: ساعت برگزاری نماز عید قربان در شهرهای مختلف از سوی ستاد اقامه نماز هر شهرستان مشخص و اعلام می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران بیان کرد: نماز عید قربان در مرکز مازندران، به امامت آیت الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان، اقامه می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه