اخبار داغ

معاون معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه ؛

تا پایان دولت مشکلات جاده شهرکرد به شلمزار حل شود

تا پایان دولت مشکلات جاده شهرکرد به شلمزار حل شود
حمید پور محمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه گفت: تا زمانی که قطار دولت متوقف نشده است باید مشکلات مالی پروژه جاده شهرکرد به شلمزار برطرف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات پروژه محور مواصلاتی شهرکرد به شلمزار با بیان اینکه تا پایان دولت زمان زیادی باقی نمانده است، اظهار کرد: تا زمانی که قطار دولت از حرکت نیاستاده باید مشکلات مالی این پروژه را برطرف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی افزود: بعد از پایان تعطیلات مستندات این پروژه برای اعمال ماده ۵۶ و تخصیص اعتبار آماده شود و در جلسه جمع بندی مسولان سازمان برنامه و بودجه کشور برای تزریق اعتبار به پروژه های محور شهرکرد به شلمزار و چند محور مواصلاتی دیگر در چهارمحال و بختیاری را متقاعد کنیم.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: جاده شهرکرد به شلمزار به دلیل آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح یکی از محورهای پرحادثه کشور محسوب می‌شود، تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه برای مردم استان از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین می‌توان تا حدود ۲۰ درصد از اعتبارات سایر پروژه های عمرانی این استان را به این پروژه اختصاص داد.

در ادامه این جلسه قدرت الله حمزه نماینده مردم شهرستان های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمار تصادفات جاده ای در محور شهرکرد به شلمزار در این محور بسیار بالا است، اظهار کرد: در هفته گذشته حدود ۱۰ نفر در حوادث رانندگی این جاده مجروح شدند و این جاده مرگبار است.

وی افزود: در حال حاضر چهار پیمانکار با ۶۰ دستگاه عدوات راه سازی در محور شهرکرد به شلمزار در حال فعالیت هستند اما از سرعت کار رضایت نداریم، برای تسریع در روند عملیات عمرانی محور شهرکرد به شلمزار باید مشکلات پیمانکاران به سرعت حل شود.

حمزه گفت: اقدامات خوبی در حوزه راه سازی در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته است اما به علت محرومیت بالای این استان، این اقدامات دیده نمی‌شود.

در پایان این جلسه حسین علی مقصودی  مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای تکمیل محور شهرکرد به شلمزار نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم، ظهار کرد: کلنگ این پروڗه در هفته دولت سال ۹۹ بر زمین زده شد، همچنین ۶ کیلومتر از این محور در بخش سه راهی شمس آباد به شلمزار که از نقاط حادثه خیز این محور بود ایمن سازی شد.

وی با بیان اینکه قسمت هایی از محور شهرکرد به شلمزار دارای معارض است گفت: توانستیم با جلب رضایت کشاورزان حدود ۵ کیلومتر از این محور را آزاد و تنها دو کیلومتر در محدوده خراجی تملک نشده است.

مقصودی در پایان تاکید کرد: اگر اعتبار لازم به این پروژه تخصیص داده شود این محور تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه