اخبار داغ

جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز؛

واژگونی اتوبوس در محور هراز با ۳ کشته و ۳۹ زخمی/خستگی و خواب آلودگی علت واژگونی اعلام شد

واژگونی اتوبوس در محور هراز با ۳ کشته و ۳۹ زخمی/خستگی و خواب آلودگی علت واژگونی اعلام شد
بر اثر واژگونی اتوبوس در محور هزار ۳۹ نفر مصدوم، هشت نفر سرپایی مداوا و متاسفانه سه نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ساعت حدود چهار صبح امروز چهارشنبه 30 تیرماه 1400،خبر حادثه واژگونی اتوبوس در محور هراز به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاههای اورژانس، آمل1،آمل2، آمل3، آمل4، سقرچی، بایجان، گزنک، پلور، اتوبوس آمبولانس اورژانس، وپایگاههای هلال کهرود، گزنک، رینه، پلور، به محل حادثه واقع در محور هراز، محدوده بایجان، اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

در این حادثه که در اثر انحراف و واژگونی اتوبوس اتفاق افتاد، 3 نفر آقا جان باختند و 39 نفر مصدوم شدند و مصدومین به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

,

با هماهنگی واحدMCMC دانشگاه، به بیمارستانهای امام خمینی (ره) شهرستانهای فریدونکنار و نور و سایر بیمارستانهای شهرستان آمل در صورت انتقال مصدومین اعلام آماده باش داده شد.

,

جمشید نیکزاد رئیس هلال احمر آمل در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به واژگونی اتوبوس در محور هراز اظهار کرد: این اتوبوس با ۴۴ سرنشین که از تهران به سمت شمال و به مقصد گرگان در حرکت بود در منطقه پنجاب در محور هراز دچار حادثه شد.

 وی با بیان اینکه سه نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند، عنوان کرد: 39 نفر مصدوم شدند و ۸ نفر بصورت سرپایی مداوا شدند و متاسفانه سه نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 رئیس هلال احمر آمل تصریح  کرد:دلیل دقیق این حادثه مشخص نیست و باید توسط  کارشناسان راهنمایی  رانندگی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت حدود چهار صبح امروز  در کیلومتر 50  محور هراز اتفاق افتاد و بیماران برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: راننده و کمک راننده زنده این اتوبوس زنده هستند و  فوتی ها سه مرد بودند.

محبی معاون عملیات پلیس راه راهور ناجا نیز گفت: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی، دلیل بروز این سانحه بوده است.

انتهای ییام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه