اخبار داغ

سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد؛

جریمه حدود ۵ هزار خودرو در محورهای مازندران طی ۳ روز

جریمه حدود ۵ هزار خودرو در محورهای مازندران طی ۳ روز
هادی عبادی گفت: در سه روز اخیر حدود ۵ هزار خودرو در محورهای مازندران جریمه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به ترافیک عادی و روان هم اکنون در جاده‌های استان اظهار کرد: از ساعت ۱۸ عصر دوشنبه ۲۸ تیر تا کنون، بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ خودرو اعمال قانون و ۵ هزار خودرو به شهر‌های خود برگشت داده شدند.

وی از اجرای ممنوعیت و محدودیت کرونایی در ۶ منطقه ورودی جاده‌های مازندران شامل گدوک (سوادکوه)، امامزاده هاشم (هراز)، ولی آباد (کندوان)، تِلمادرّه (کیاسر)، گلوگاه (بهشهر) و چابکسر (رامسر) خبر داد.

سرپرست پلیس راه مازندران به اجرای این محدودیت‌ها تا ساعت ۷ صبح دوشنبه هفته آینده چهارم مرداد اشاره و پیش بینی کرد: با توجه به در پیش بودن عید غدیر، احتمال تمدید شدن ممنوعیت و محدودیت کرونایی در مناطق یاده شده وجود دارد.

عبادی گفت: شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۳۶۱ خودروی غیربومی درورودی‌های مازندران اعمال قانون و هزار و ۷۲۲ خودرو نیز بازگردانده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به کنترل خودروها در مبادی ورودی استان شاهد افزایش حجم خودروها هستیم به‌طوری‌که در مسیر ورودی محور چالوس شاهد ترافیک  ۴۰۰ متری، در ورودی محور سادکوه ترافیک۵۰۰ متری و در ورودی هراز شاهد ترافیک ۷۰۰ متری هستیم.

,

سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راه با جدیت درحال کنترل خودروها هستند، بیان کرد: تاکید ما به همه رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه