اخبار داغ

شهادت اسیر فلسطینی در بازداشتگاه رژیم صهیونیستی

شهادت اسیر فلسطینی در بازداشتگاه رژیم صهیونیستی
منابع فلسطینی از شهادت یک اسیر فلسطینی در بازداشتگاه رژیم صهیونیستی در قدس که چند روز قبل توسط نظامیان اشغالگر بازداشت شده بود خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فلسطین الیوم، عصر روز گذشته (چهارشنبه) «عبد التمیمی» اسیر فلسطینی در بازدشتگاه «مسکوبیه» در قدس اشغالی به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منابع محلی گزارش دادند که این جوان فلسطینی چند روز بعد از بازداشت توسط نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در داخل بازداشتگاه مسکوبیه به شهادت رسید.

,

خبرگزاری فلسطین (وفا) به نقل از «حسن عبد ربه» مشاور رسانه‌ای هیئت امور اسرا و آزادشدگان فلسطینی اعلام کرد که این جوان فلسطینی پس از بازداشت در بازداشتگاه مسکوبیه به شهادت رسیده است.

,

وی افزود که نظامیان رژیم اشغالگر روز یکشنبه گذشته التمیمی را بازداشت کرده بودند.

,

عبد ربه رژیم اشغالگر صهیونیستی و اداره زندان‌های این رژیم را مسئول شهادت این جوان فلسطینی دانست.

,

از سوی دیگر خانواده التمیمی اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی به آنها اطلاع داد که فرزندشان بعد از حمله قلبی در بازداشتگاه مسکوبیه جان خود را از دست داد.

,

از طرف دیگر باشگاه «الاسیر» فلسطین اعلام کرد، 11 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت اداری خود‏، در اعتصاب غذا بسر می‌برند.

,

در همین زمینه، حساب توئیتری مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: «رأفت الدراویش» اسیر 28 ساله فلسطینی از شهر دورا در جنوب الخلیل در مخالفت با بازداشت اداری برای ششمین روز پیاپی به اعتصاب غذای نامحدود خود ادامه می‌دهد.

,

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس چند روز قبل درارتباط با موضوع اسرای فلسطینی تاکید کرد که مقاومت فلسطین از درخواست خود مبنی بر آزادی شرافتمندانه آنان از زندان‌های رژیم صهیونیستی در چارچوب یک معامله جدید به هیچ وجه صرف نظر نخواهد کرد.

,

مرکز مطالعات اسرای فلسطین چندی پیش اعلام کرد، در نیمه اول سال جاری میلادی، پنج هزار و 260 نفر از فلسطینیان توسط نظامیان اشغالگر صهیونیستی بازداشت شده‌اند که از این تعداد 880 نفر کودک هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه